2012-09-21, 17:17
Medlem
bongloards avatar
Tänkte starta en separat tråd för denna cannabinoid då jag inte sett någon annan.

En polare tänker ge sig på ett experiment med denna, återkommer med rapport inom kort
Citera
2012-09-21, 20:52
Medlem
Bongmons avatar
Tänkte köpa från bbrc när ja sålde o höll på, men sen gav ja mig med det o sket i en ny beställning. Men vad ja läste mig till så funkar den i stil med UR-144, styrka kan ja inte svara på.
Citera
2012-10-08, 15:35
Medlem
Bongmons avatar
Ingen som testat än?
Citera
2012-11-21, 03:22
Medlem
bongloards avatar
hade totalt glömt denna tråd. Blivit ganska mycket på senaste så har glömt många saker.

Iallafall, hade ganska hög tolerans för Mam2201&UR144 när ja provade ab-001. Och det jag tycker är att de kändes som den minst effektiva cannabinoid som finns ute nu. Påminnde lite om ur/akb men det var väldigt svagt.

Om det har med tolerans vet jag inte. Hursom så har t.ex akb48 gett mycket mycket bättre effekt trots andra toleranser.
Citera
2014-03-07, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Och det jag tycker är att de kändes som den minst effektiva cannabinoid som finns ute nu. Påminnde lite om ur/akb men det var väldigt svagt.

Det låter inte särskilt lovande, någon som testat på senare år? Obs, jag har sökt på iupac för att inte förväxla den med något annat namn men inte hittat något. Snart kommer väl nån och säger att det är 5F-AB-CMINACA eller liknande.
Citera
2014-03-13, 17:59
Bannlyst
Någon som testat SZ:s batch? Såg just att de fått in den.
Citera
2014-03-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Någon som testat SZ:s batch? Såg just att de fått in den.

vad är SZ för shop?
Citera
2014-03-13, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
vad är SZ för shop?

Sveazolam
Citera
2014-05-30, 01:22
Bannlyst
Verkar som att den här klarade sig under senaste svepningen? Ibland kan man tro att de läser oss mer noggrannt än rapporterna från EUs knarkcenter.

Hädanefter kommer jag skriva oavsett substans att det är den minst effektiva just nu, närmast verkninglös faktiskt.

Men lite allvar nu, är det en strategi att det inte pratas nåt här eller är den faktiskt lika rusgivande och sinnesvidgande som ett lekprogram på svt?
Citera
2014-05-30, 08:55
Medlem
Urbanoroligs avatar
+1
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Verkar som att den här klarade sig under senaste svepningen? Ibland kan man tro att de läser oss mer noggrannt än rapporterna från EUs knarkcenter.

Hädanefter kommer jag skriva oavsett substans att det är den minst effektiva just nu, närmast verkninglös faktiskt.

Men lite allvar nu, är det en strategi att det inte pratas nåt här eller är den faktiskt lika rusgivande och sinnesvidgande som ett lekprogram på svt?
Citera
2014-05-30, 14:37
Medlem
Zot^s avatar
Denna ska vara väldigt svag om mitt mine inte sviker mig. Läste någon studie för typ ett år sedan som visade att den var svagare än dem flesta kannabinoider på marknaden. Tror nästan till och med att THC var mer potent, men jag låter det vara osagt.

edit:

Citat:
The activity of AB-001, AB-002, and SDB-001 in rats was compared to that of Δ(9)-tetrahydrocannabinol (Δ(9)-THC) and cannabimimetic indole JWH-018 using biotelemetry. SDB-001 dose-dependently induced hypothermia and reduced heart rate (maximal dose 10 mg/kg) with potency comparable to that of Δ(9)-tetrahydrocannabinol (Δ(9)-THC, maximal dose 10 mg/kg), and lower than that of JWH-018 (maximal dose 3 mg/kg). Additionally, the changes in body temperature and heart rate affected by SDB-001 are of longer duration than those of Δ(9)-THC or JWH-018, suggesting a different pharmacokinetic profile. In contrast, AB-001, and its homologue, AB-002, did not produce significant hypothermic and bradycardic effects, even at relatively higher doses (up to 30 mg/kg), indicating greatly reduced potency compared to Δ(9)-THC, JWH-018, and SDB-001.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23551277
Senast redigerad av Zot^ 2014-05-30 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in