Citat:
Ursprungligen postat av
Allheder
Aromatiserar i regel ganska bra så administrerar dagliga injektioner för att manipulera E2 konvertering, men blir en hel del testo i omlopp dagligen på denna dos med snabba estrar så det är svårt att undgå aromatisering ändå.
Jag har alltid synsätt att AI är förödande mediciner för lipidprofilen, främst HDL kolesterolet och ska undvikas i största mån ifall man kan.
På 560 ew (80 mg ed) kommer jag undan på ca 1 - 1,5 mg adex i veckan men på 700 ew nu kör jag 0.5 mg varannan dag för att få bort extra bloat och hålla hyn, blodtrycket i schack osv.
Hade velat prova över grammet med just Propionate då jag inte gjort det tidigare men kan bli svårt att kontrollera E2. Svarar så djävulskt mycket bättre på snabbt än långsamt.
Vad kör du själv?
Mvh
Där tänker vi lika, har aldrig kört någon AI till mina testokurer (c/e) just av den anledningen.
Ibland har jag sneglat på det när jag käkat fel och blivit bloated, men ändrar snabbt kosten så går det att styra ganska bra ändå.
Jag är inte ute efter att bygga mycket massa, så jag har inget direkt kaloriöverskott i dieten, utan har välmående och vitalitet i fokus. Även om jag i stort sett tränar dagligen.
Kör 250 mg mån & tors.