Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-01-28, 13:46
Medlem
Inget nytt ?
Citera
2018-01-28, 14:26
Medlem
shevitas avatar
Vad hnde?

Vi vill ha svar

Btw. S r jag sker p att hon prasslar
Citera
2018-01-28, 15:50
Medlem
Buffedbygods avatar
Att hon blir arg nr du tar upp mnet tyder ocks p att hon r skyldig. En oskyldig person hade frskt att lugna sin partner och frskra den om att den inte r otrogen.
Citera
2018-01-30, 19:31
Medlem
Ha ha ja hur gick det? Var sjlv i en ngot likadan sits fr ngra r sedan. Hittade ett "forensic" program som jag krde p hennes dator. Skiten dammsg verkligen hela jkla datorn! Och vad jag lste fick mig nstan att ramla omkull! Bra att veta d hon ljg mig rakt upp i ansiktet i flera mnader.

OBS! Vissa saker hade jag verkligen inte velat veta
Citera
2018-03-09, 06:55
Medlem
Intressant mne, jag tror min krring ocks hller p med smygmessande, hon hller p mer n vanligt med hennes mobil och har ofta mobilen p ljudlst plus byter lsenord d och d vilket hon inte gjort frr, en gng nr hon inte hade mobilen p ljudlst och det plingade ojade hon sig fr att f mycket reklam mail, en annan gng nr hennes mobil ringde och hon va ute p grden s svarade jag och d sa det klick...jag ringde med dolt nr p det numret men inger svar s skaffade ett kontantkort och ringde icke dolt och d va det en kille som svarade och jag ltsades jag ringt p en blocket annons...

Iofs s kan jag skita i henne och skaffa en vnsterknull jag ocks men det knns som fel vg att lsa ett frhllande, ett frhllande ska vl bygga p tillit och gemensamma intressen och gra saker ihop och inte ha en massa hemligheter fr varandra.

En annan grej r att hon ker p kurser till en stad en timme bort och ligger p hotell en eller tv ntter trotts hon kunde ka emellan, afterwork p en tisdag och jobbarkompisar som ska firas av vid olika tillfllen. Sist hon kom hem frn AW s va hon prktigt full och sa inte ett pip tills vi gick isng.

Jag Kanske borde ta tag i det hela sra p oss s man fr ett bttre liv, flytta till Thailand och leva loppan med ntt yngre n gamkrringen. :-)
Citera
2018-03-09, 17:35
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillnacka
S det bsta fr oss alla vore om jag bara slutate snoka och lt det som r bra vara bra. Jag frsker, men det r inte ltt nr man fr en magknsla att allt inte stmmer.
Om man inte r verdrivet paranoid, eller ur balans, s fr man ofta en dlig magknsla av en anledning.

Dock s kan man inte tvinga sin partner till att sluta ska bekrftelse utanfr frhllandet, eller till att vara rlig om det. Om man inte kan och vill ha en relation med ngon som r orlig mot en, s fr man avsluta s snart man fr svart p vitt att partnern har ljugit om ngot. Om man dremot r ok med ngon niv av orlighet, s kan man frska rdda relationen, genom att locka tillbaka sin partner och/eller vnta och hoppas att eventuell tillfllig attaraktion/frlskelse/fling utanfr relationen gr ver.

Tyvrr s r det svrt att svlja sin stolthet, och krnkthet, ver situationen och handla rationellt. Det knns nog fr de flesta som ett stort svek, och ett avvisande, om ens partner vljer att ha ngon form av olmplig kontakt med andra. Det kan vara ltt att knna sig srad, och att spra in p misstnksamhet, kontrollbehov och att bli allmnt ledsen och grinig. Vilket tenderar att fullstndigt delgga partnerns kvarvarande lust till relationen, och kanske ven dennes knslor fr en sjlv.

Om man lyckas hlla sig tillrckligt kylig och oberrd, s r det i stllet nu man har chansen att visa sina bsta sidor, och att man r villig att frndra sitt beteende mot partnern, p ett djupgende och uthlligt stt. Det bsta r kanske om man lyckas tnka att om det skiter sig s var det nd inte vad man trodde frn brjan. Att se partnern som en fjril, som kommer att landa p den blomma som ser bst ut fr denne. Och att man sjlv skall gra allt man kan fr att vinna tillbaka partnern, s att man aldrig kommer att ngra sig i framtiden och tnka att man hade kunnat gra mer.

Bli frst klar ver vad du sjlv vill. Kan/vill du leva lyckligt och harmoniskt i framtiden med din partner, trots det som redan har hnt?

Om nej, slpp henne direkt och g vidare med sorgeprocess och resten av ditt liv.

Om ja, tnk rationellt och gr allt du kan fr att attrahera (lugna, uppskatta, gldja etc) din partner, och undvik helt beteende som kan f henne att distansera sig nnu mer.

Lycka till oavsett!!
Citera
2018-03-16, 20:01
Medlem
En kvinna som knner krlek och lskar sin man chattar inte med andra. Gr hon det s r det fr att hon r "p vg ut" ur frhllandet. Det brjar vl ca 3-6 mnader innan hon lmnar sitt frhllande att hon brjar leta efter en annan man att g till.

Skippa spioneri, keyloggers, etc. Gr istllet en insats fr att rdda frhllandet, strk hennes krlek, passion och knslor till dig. Om du gr det s kommer hon sluta chatta/ska efter andra.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in