• 3
  • 4
2012-09-29, 00:33
Kan du inte så mycket om datorer så bör du nog lämna in den till experter.
Citera
2012-10-01, 20:20
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Jag tycker att tzj är den bästa mod på hela flashback, han har hjälpt mig sååå många gånger när jag har haft problem med min mac, och han har inte bara lätt förklarat, utan han har ansträngt sig, han har gått in i min dator och fixat mina problem, han är även super snäll!!!

Airees.
tzj ringde aldrig dagen efter och slutade svara på pm om att testa sig. Jag satte det sanningsenliga i ditt inlägg i fetstil.

Citat:
Ursprungligen postat av Rilind
Kan du inte så mycket om datorer så bör du nog lämna in den till experter.
Tydligen är "tjej" inte ett kön längre utan en diagnos som medför vissa nedsättningar.

Jag tycker det låter som att humbug är inne på något med batteriet ändå, särskilt när ts skriver att den är 3-4 år gammal. Fast det är väl ett skott i mörkret när ts inte uppdaterat om hurvida det funkade med en annan laddare eller inte.
Citera
2012-10-02, 06:03
Medlem
smurfehs avatar
Pröva att återställa SMC, att ingen rekommenderat dig det tidigare förvånar mig..

http://support.apple.com/kb/HT3964?viewlocale=sv_SE [ Intel-baserade Mac-datorer: Återställa systemhanteraren SMC (System Management Controller) ]

Återkom med resultat.
Citera
2012-10-02, 13:53
Medlem
onnyts avatar
För att kunna göra det måste man ha ström på batteriet.
Citera
2012-10-02, 16:36
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onnyt
För att kunna göra det måste man ha ström på batteriet.

Knappast.
Citera
2012-10-03, 20:31
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Älskar de facto att det ståt tjej inom parentes

Och sedan vår egna sugar dady tjz

Men nu undrar jag hur det gick med detta...? Och en sak till, TS om du nu fått det att funka igen, så börja köra Time Machine.
Citera
2012-10-04, 00:05
Medlem
bluecafes avatar
Jag hade en macbook (äldre) som verkade död. Till min förvåning fungerade den när jag tog bort batteriet och bara körde med väggström.

Kan vara värt att prova.

Nån som kan förklara varför det kan hända?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in