Om det inte frekommer ngon islamisering i Sverige s r jag fan batman. 10% av folket i Sverige r muslimer, det r lskigt. Precis detta sger alla muslimer som invandrat hit och blivit i princip icke-troende (men inte vgat g ur pga halshuggning) att s fort som muslimerna blir lite fler d ska de genast ta ver allting.
Muslimer: ger man dom ett finger tar dom hela handen.
Jag har valt min framtid, jag dr hellre n att g med i Islam och vnder nsan mot Mecka 5 ggr per dag. Vad r ditt val, leva i en vrre diktatur (n nu) med apor som tnker t dig?
Citat:
Ursprungligen postat av Fredneck
Jag tycker det r bra att det kommer ett parti som kan sno lite av vnsterns invandrarster...
Med en jvla tur s tar de med tiden s mycket rster s bde V och Muslimpartiet hamnar under riksdagssprren
S talar en sann optimist. Kanske det hr radikala islamist partiet r ett ndvndigt ont fr att f pk-7klvern att ka ut ur riksdagen. Snor de hr partiet ett par tusen rster frn det rda blocket s lr ju dom ocks riskera att ka ut. Frhoppningsvis kommer de partierna som sitter kvar sannolikast SD ta upp fighten hrt.
Det r ju trots allt ett fascist parti som kommit till Sverige. nnu ett i mngden med tanke p de 7-diktatur partierna som styr just nu.