2012-10-01, 20:17
Medlem
Kan det vara skapat/dirigerat av sionister, fr krigsviljan mot islams skull?

Det tycks komma lgligt i samband med viljor fr strre fr krig i mellanstern. Liksom det att media brjat ka sin rapportering om islam, p ett vis som vcker negativa reaktioner.

Snart kommer sannolikt en massa falska, orkestrerade terrordd. Det blir att frska undvika sdana. Om vissa platser eller situationer verkar suspekta och sannolika ml fr sdana dd, undvik dem.
Senast redigerad av Snart.Snart 2012-10-01 kl. 20:27.
Citera
2012-10-01, 20:38
Medlem
Ferraridatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snart.Snart

Det tycks komma lgligt i samband med viljor fr strre fr krig i mellanstern. Liksom det att media brjat ka sin rapportering om islam, p ett vis som vcker negativa reaktioner.

Snart kommer sannolikt en massa falska, orkestrerade terrordd. Det blir att frska undvika sdana. Om vissa platser eller situationer verkar suspekta och sannolika ml fr sdana dd, undvik dem.

Fr det finns ju inte alls ngra riktiga islamister och Muhammed spred inte alls islam krigsvgen
Citera
2012-10-01, 20:40
Medlem
Absolut skrmmande om dom utvecklar sig till en seris parti. Rent tidsmssigt s skulle det vara fullt mjligt att de hinner f runt 2,5%/150.000 rster till valet 2014, vilket ger dom rtt till parti std p tskilliga miljoner. Sen r 2018 om Reinfeldt fr bestmma s kommer det finnas runt 10,5 miljoner invnare i Sverige varav ver 1 miljon kommer vara muslimer. Dock r inte all myndiga att rsta d men r 2022 s kan en islamistisk parti vara den tredje strsta i riksdagen..
Citera
2012-10-01, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferraridatorn
Fr det finns ju inte alls ngra riktiga islamister och Muhammed spred inte alls islam krigsvgen

Det vore inte frsta gngen sdant orkestreras och manipuleras fram. Det brjar snarare bli regel n undantag. Oavsett vilket br suspekta situationer undvikas. S kanske vi slipper rka ut fr dd, manipuleras till att stdja krig mot islam eller luras in i en polisstat.

Du tycker inte att det hela verkar suspekt, att s mycket sammanfaller med alltmer kade viljor till strre krig mot islam liksom europeisk maktcentralisering?

Det hr r bara ett spel fr stora politiska och ekonomiska intressen. Det r inget vi helt kan undvika, men vi kan tminstone frska undvika de allra vrsta konsekvenserna.
Senast redigerad av Snart.Snart 2012-10-01 kl. 20:59.
Citera
2012-10-01, 21:23
Medlem
Fliinchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snart.Snart

Det var judarna som rstade fram Hamas i Palestina och Muslimska brdraskapet i Egypten ocks antar jag?
Citera
2012-10-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fliinch
Det var judarna som rstade fram Hamas i Palestina och Muslimska brdraskapet i Egypten ocks antar jag?

Jag talar inte om alla judar eller ens bara om judar, men om stora politiska och ekonomiska intressen.

Det r hursomhelst inget vi kan undvika helt och hllet, men vi kan frska undvika de allra vrsta konsekvenserna av deras spel.
Senast redigerad av Snart.Snart 2012-10-01 kl. 21:37.
Citera
2012-10-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rautasaari
Absolut skrmmande om dom utvecklar sig till en seris parti. Rent tidsmssigt s skulle det vara fullt mjligt att de hinner f runt 2,5%/150.000 rster till valet 2014, vilket ger dom rtt till parti std p tskilliga miljoner. Sen r 2018 om Reinfeldt fr bestmma s kommer det finnas runt 10,5 miljoner invnare i Sverige varav ver 1 miljon kommer vara muslimer. Dock r inte all myndiga att rsta d men r 2022 s kan en islamistisk parti vara den tredje strsta i riksdagen..

Som man bddar fr man ligga. Naturligtvis kommer det att komma ett islamistiskt parti i Sverige fr eller senare. Vad rknar man med nr man tar is muslimer i mngder.

Det har ju redan lobbats fr Sharialagar i Sverige fr muslimer....

Vad gller straffrtten en i Sharia s fr dem grma tillmpa den p muslimer.
Citera
2012-10-01, 21:43
Medlem
Hoylers avatar
tycker mnga hr verdriver lite. Ta de lugnt, varva ner.

vi har trots allt en demokrati, och de r inte ens skert att detta parti ngonsin kommer f tillrckligt med std.
Citera
2012-10-01, 21:47
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanigatan2009
Som man bddar fr man ligga. Naturligtvis kommer det att komma ett islamistiskt parti i Sverige fr eller senare. Vad rknar man med nr man tar is muslimer i mngder.

Det har ju redan lobbats fr Sharialagar i Sverige fr muslimer....

Vad gller straffrtten en i Sharia s fr dem grma tillmpa den p muslimer.

Skert helt okej att mrda otrogna...
Citera
2012-10-01, 21:53
Medlem
Jag tycker det r bra att det kommer ett parti som kan sno lite av vnsterns invandrarster...

Med en jvla tur s tar de med tiden s mycket rster s bde V och Muslimpartiet hamnar under riksdagssprren
Citera
2012-10-01, 21:58
Medlem
KingVisions avatar
Om det inte frekommer ngon islamisering i Sverige s r jag fan batman. 10% av folket i Sverige r muslimer, det r lskigt. Precis detta sger alla muslimer som invandrat hit och blivit i princip icke-troende (men inte vgat g ur pga halshuggning) att s fort som muslimerna blir lite fler d ska de genast ta ver allting.

Muslimer: ger man dom ett finger tar dom hela handen.

Jag har valt min framtid, jag dr hellre n att g med i Islam och vnder nsan mot Mecka 5 ggr per dag. Vad r ditt val, leva i en vrre diktatur (n nu) med apor som tnker t dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Fredneck
Jag tycker det r bra att det kommer ett parti som kan sno lite av vnsterns invandrarster...

Med en jvla tur s tar de med tiden s mycket rster s bde V och Muslimpartiet hamnar under riksdagssprren

S talar en sann optimist. Kanske det hr radikala islamist partiet r ett ndvndigt ont fr att f pk-7klvern att ka ut ur riksdagen. Snor de hr partiet ett par tusen rster frn det rda blocket s lr ju dom ocks riskera att ka ut. Frhoppningsvis kommer de partierna som sitter kvar sannolikast SD ta upp fighten hrt.

Det r ju trots allt ett fascist parti som kommit till Sverige. nnu ett i mngden med tanke p de 7-diktatur partierna som styr just nu.
Senast redigerad av KingVision 2012-10-01 kl. 22:03.
Citera
2012-10-01, 21:59
Medlem
Combots avatar
Mja, det lr vara lika intressant val av parti som SvP r fr medelsvensson.

Med andra ord kommer detta frbli en parentes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in