• 5
  • 6
2012-10-06, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Schyssta argument
Jag kan också överanvände Whoco och tro det hjälper mig i argumentet
Ja för fan, dig ska jag lyssna på du allvetande gud

Två till då

Haha är du efterbliven eller tycker du det är rimligt att andra som bollar med 55-hantlarna bänkar 80-100 kg mer än du? Men ni kör på samma hantlar?

Alltså, nej, du gör inte det.
Citera
2012-10-06, 22:15
Medlem
Gymmes avatar
Vi har riktiga powerlifters här på Flashback!!!

Även om han nu möjligtvis skulle lyft detta (möjligt) så har han tur om han inte fått axelproblem, så djävulskt onödigt att lyfta så tungt för axlar.
Citera
2012-10-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deprimeradekillen
Haha är du efterbliven eller tycker du det är rimligt att andra som bollar med 55-hantlarna bänkar 80-100 kg mer än du? Men ni kör på samma hantlar?

Alltså, nej, du gör inte det.

Ja, du har koll på alla som gymmar

Undra vem som är efterbliven.
Ja jag lyfter 55: orna, ja jag har kört upp emot 115 kilo bara. Kanske klarar mer, vad vet jag, har aldrig testat. Men istället för att vara en töntig idiot och grundlöst ifrågasätta saker på ett ytterst intellektuellt efterblivet sätt, så kan du göra något produktivt och något som faktiskt bidrar till ämnet.
Citera
2012-10-07, 12:44
Bannlyst
Citat:

Ja, du har koll på alla som gymmar

Undra vem som är efterbliven.
Ja jag lyfter 55: orna, ja jag har kört upp emot 115 kilo bara. Kanske klarar mer, vad vet jag, har aldrig testat. Men istället för att vara en töntig idiot och grundlöst ifrågasätta saker på ett ytterst intellektuellt efterblivet sätt, så kan du göra något produktivt och något som faktiskt bidrar till ämnet.

Nej, men jag har viss koll på muskler och träning. Du verkar däremot tro att det är coolt att sitta och leka allan ballan på flashback och ljuga om sina träningsresultat.

Återigen, kör man med 55orna (det är 110 kg tillsammans om du kan räkna ut det) så är 115 kg INGENTING i bänkpress. Varken i smalbänk, vanlig fattning eller tävlingsfattning.

Kul att du säger "grundlöst ifrågasätta" när du uppenbart sitter och ljuger. Vad är det du inte förstår? Pressar man 55orna så leker man med 115 kg i bänkpress. Du förlorar.

Edit:
Citera
2012-10-07, 13:27
Medlem
Citat:
Nej, men jag har viss koll på muskler och träning. Du verkar däremot tro att det är coolt att sitta och leka allan ballan på flashback och ljuga om sina träningsresultat.

Återigen, kör man med 55orna (det är 110 kg tillsammans om du kan räkna ut det) så är 115 kg INGENTING i bänkpress. Varken i smalbänk, vanlig fattning eller tävlingsfattning.

Kul att du säger "grundlöst ifrågasätta" när du uppenbart sitter och ljuger. Vad är det du inte förstår? Pressar man 55orna så leker man med 115 kg i bänkpress. Du förlorar.

Edit:

Ja vi säger väl de du allvetande som vet allt.
Du har aldrig träffat mig, eller nåt, men du vet att jag ljuger? Hur känns det att vara gud bland oss smått folk? Veta allt?

Jag tar 55 ja.
Jag har bara kört upp 115 i bänk ja. Eftersom jag aldrig testat en högre vikt håller jag mig till 115 tills vidare. Kan du förstå de? Nej klart du inte kan, jag ljuger ju för de vet ditt allvetande sinne per automatik.

Och ja, grundlöst ifrågasättande. Du har aldrig träffat mig, du vet inte vem jag är, vad jag gör m.m. Ändå kan du påstå att jag ljuger? Humm...
Vad har jag för färg på kalsongerna då? Du vet ju allt.
Citera
2012-10-07, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ja vi säger väl de du allvetande som vet allt.
Du har aldrig träffat mig, eller nåt, men du vet att jag ljuger? Hur känns det att vara gud bland oss smått folk? Veta allt?

Jag tar 55 ja.
Jag har bara kört upp 115 i bänk ja. Eftersom jag aldrig testat en högre vikt håller jag mig till 115 tills vidare. Kan du förstå de? Nej klart du inte kan, jag ljuger ju för de vet ditt allvetande sinne per automatik.

Och ja, grundlöst ifrågasättande. Du har aldrig träffat mig, du vet inte vem jag är, vad jag gör m.m. Ändå kan du påstå att jag ljuger? Humm...
Vad har jag för färg på kalsongerna då? Du vet ju allt.

Är du efterbliven eller trollar du bara?

Det du påstår är ungefär som att jag skulle säga "Jag springer 100 meter på 9.7, men jag springer 60 meter på 8 sekunder". Om man springer 100 meter på 9.7 så springer man 60 meter snabbare än 8. Förstår du det? Eller var exemplet för svårt?

Är det grundlöst ifrågasättande om någon ifrågasätter mig om jag säger att jag springer 100 meter på 6 sekunder?
Senast redigerad av deprimeradekillen 2012-10-07 kl. 14:16.
Citera
2012-10-07, 17:20
Medlem
Citat:
Är du efterbliven eller trollar du bara?

Det du påstår är ungefär som att jag skulle säga "Jag springer 100 meter på 9.7, men jag springer 60 meter på 8 sekunder". Om man springer 100 meter på 9.7 så springer man 60 meter snabbare än 8. Förstår du det? Eller var exemplet för svårt?

Är det grundlöst ifrågasättande om någon ifrågasätter mig om jag säger att jag springer 100 meter på 6 sekunder?
Jag berättar bara att de tyngsta jag kört i bänkpress är 115 och med hantel 55.
Jag har aldrig försökt maxa bänkpress över 115 för jag kände mig bekväm där. Och eftersom jag inte kört över 115 så kan jag inte säga att jag lyfter mer, för jag har inte testat. Det skrev jag för två inlägg sen. Så vem är efterbliven?
Citera
2012-10-07, 17:28
Bannlyst
Citat:
Jag berättar bara att de tyngsta jag kört i bänkpress är 115 och med hantel 55.
Jag har aldrig försökt maxa bänkpress över 115 för jag kände mig bekväm där. Och eftersom jag inte kört över 115 så kan jag inte säga att jag lyfter mer, för jag har inte testat. Det skrev jag för två inlägg sen. Så vem är efterbliven?

Fortfarande du. 115 kg är ingenting i bänkpress om man kör med 55orna. Men ja, du kan ju fortsätta drömma om hantlarna, om du någonsin sätter din fot på ett gym så får du se vilket blockmongo du framstår som.
Citera
2012-10-07, 17:45
Medlem
Citat:
Fortfarande du. 115 kg är ingenting i bänkpress om man kör med 55orna. Men ja, du kan ju fortsätta drömma om hantlarna, om du någonsin sätter din fot på ett gym så får du se vilket blockmongo du framstår som.
Läs dina egna senaste inlägg, så ser du klart och tydligt vem som är "blockmongo". Du inte bara "framstår" som ett, du gång på gång bevisar det.
Citera
2012-10-07, 19:18
Medlem
TiltRages avatar
Citat:

Han säger dock inte att han kör med 55orna utan att han har klarat en rep med dom. Visst bör han ta mer än 115 i bänk om han har klarat 55orna i hantelpress. Men har man kört mycket mer hantlar än bänk kan man bli bra i hantlar och dålig i bänk. Körde själv inte bänk alls under ett år då jag tränade för några årsen och när jag provade igen efter att bara kört med hantlar så klarade jag inte så mycket mer i bänk än i hantlar. Var själv förvånad.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in