Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-27, 22:54
  #445
Medlem
Zelogaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Här tror jag att du har fel. Jag påstår att det de facto är riktigt svårt att spela rollen som Hannah Widerstedt, i alla fall såpass framgångsrikt som hon gjorde. Hon lurade inte alla men hon lurade väldigt många – som svalde henne med hull och hår – och det är baske mig inte många som lyckas med ett sådant konststycke. Det är min bestämda uppfattning i alla fall.
Att det är svårt är din åsikt, att det inte är speciellt svårt är min.
I stort sett alla som provocerar och blir uppmärksammade överdriver eller låtsas vara något de inte är.
Citera
2012-11-30, 18:56
  #446
Medlem
Nateriouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Aha, hon är fullt frisk annars, oki doki.

Äh jag var bara en förmedlare som tog tillfället att skapa tråden.
Citera
2012-12-01, 02:35
  #447
Medlem
Crookers avatar
Ok, ta det här med en nypa salt eller en hel jävla skopa om det ska vara så, jag är fortfarande lite drucken sen hemkomst så stavfel kan även finnas!
Hanna widerstedt är en av dom personerna som mig för bara tillhör den där gruppen med förbannat äckliga wt människor, men hon har varit jävligt svårt att undgå.. tv är nog den minsta aspekten för mig då jag väldigt sällan tittar på det men man hör och ser saker ändå..

Konst? visst det begreppet är väl i betraktarens öga, vi anser olika saker som konst..
Att bete sig som en hora i TV , smutskasta alla som går i hennes väg och vara allmänt jävla skadad för att sedan skylla allt på ett sk. konstprojekt?

Jag har fan i mig betett mig illa och dumt flertalet gånger i mitt liv, alltid stått för det dagen efter och tagit smällen.
Ska jag med börja skylla ifrån mig?

Hela mitt liv är ett konstprojekt, jag är ingen idiot egentligen.. Snälla, tro på mig.
Citera
2012-12-01, 02:40
  #448
Medlem
Crookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Här tror jag att du har fel. Jag påstår att det de facto är riktigt svårt att spela rollen som Hannah Widerstedt, i alla fall såpass framgångsrikt som hon gjorde. Hon lurade inte alla men hon lurade väldigt många – som svalde henne med hull och hår – och det är baske mig inte många som lyckas med ett sådant konststycke. Det är min bestämda uppfattning i alla fall.

Ok, vem har hon lurat egentligen? Bara dig ser jag, eftersom du uppenbarligen går på det här.
Hon klantade sig och behövde något att skylla på, givetvis finns inga bevis på att detta projekt är något påtänkt - i alla fall inte sen innan allt skit med henne.

Anledningen att det inte är svårt för henne att ''spela rollen'' är för att det är exakt så hon är, och ja det finns till och med fler som henne.. väldigt många.

Vill inte påstå att du inte har rätt till din åsikt men tycker du verkar vara den enda lurade här..
Citera
2012-12-03, 04:11
  #449
Medlem
Har snabbt skimmat genom den här tråden och kan inte bli annat än rädd. Hur kan man inte genomskåda denna elfte timmen-utväg, ett desperat försök till förskoning till följd av allt hat.

Om det här nu hade varit ett "konstprojekt", och kom ihåg att det pågått under en längre tid, borde inte hennes slutsats varit längre än 10~ rader på hennes sketna blogg? Läs hennes LV-avsked, jag vet inte hur många år hennes "projekt" fortlöpte, med 10 rader som slutsats? Är ni dumma i huvudet?

Sure, alla har vi våra internetroller vi hoppar in i, vissa är språkpoliser, vissa är troll, andra är hårdingar och så vidare och så vidare. Hanna valde att vara ett fittluder av rang, och det har väl börjat slå tillbaka. Gråten sitter i halsen, det är så uppenbart.

Så, till alla efterblivna mongon som har svårt att förstå: LV var inte planerat, det blev hennes sista utväg.

Varsågoda.
Citera
2012-12-11, 02:42
  #450
Medlem
johanjosefssons avatar
Snälla, glöm bara detta uppmärksamhetshorande äckliga lilla pissluder, det är enda sättet. Hon skiter i om hon får negativ feedback så länge hon får vara känd. Det är den nya "provocerande" skitgenerationen som provocerar för uppmärksamhet och ända sättet att sätta stopp för detta är att helt enkelt ignorera dessa vidriga monster.
Citera
2013-02-08, 01:20
  #451
Medlem
binaryinsects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stw
....

Kan även tillägga att hon kränger saker (produktplacering) via sin nya blogg, känns väldigt kulturellt lagt...
Citera
2015-03-31, 15:03
  #452
Medlem
49450s avatar
Finns hon kvar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback