Jag jobbar på en industri där många hörlurar har fått sätta livet till. Inte bara mina utan många andras.
Jag har slösat 3 st hörlurar på lika många månader. och blir trött av att köpa nya hela tiden.
Jag behöver ett par rejäla prisvärda hörlurar som tål mer än normal användning. inear eller kåpor spelar ingen roll.
De vanligaste är att det blir glapp i kabeln efter pluggen så ljudet försvinner i båda eller ena högtalaren. Ett plus är om det finns mic.
Jag kör trasselfria a-JAYS four. Jävligt slitstarka. Har visserligen börjar prassla i dom nu, men har haft dom 1år plus och det är en bra merit i mina arbetsbyxor
Har haft exakt samma problem som dig TS, det bästa är att köpa en skarvsladd för 20-30 kr bara, inte hela världen om den börjar glappa, bara köpa en ny då. Dock så brukar skarvsladdarna vara mycket mer robusta vid just pluggen där det lätt bli glapp när sladden böjs. Jag har avverkat 2 st hörlurar på ett halvår och har nu använt skarvsladd i 4 månader på jobbet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!