Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-16, 20:11
  #1
Medlem
Otems avatar
Jag har letat som en galning efter att hitta någon typ av lista som listar vilka områden eller länder som Bear Grylls har besökt i sin tv serie Extrem Överlevnad. Enligt wikipedia skall det finnas totalt 68 inspelade avsnitt mellan 2006 och 2011, jag trodde nästan jag hade sett alla avsnitt, dock kan jag bara komma på ett 30-tal länder han har besökt, alltså finns det ungefär 30 till jag inte ens har sett någon gång. Det mesta finns väll såklart på youtube men jag orkar inte sitta och söka igenom allting där, har också varit inne på hans officiella hemsida och kollat men det finns ingen typ av lista.

Vore tacksam om någon kunde komma med lite info
Citera
2012-10-16, 23:00
  #2
Medlem
trehundras avatar
mejla till expertpanelen så kanske du får svar!


http://www.beargrylls.com/index.php/contact/
Citera
2012-10-17, 10:20
  #3
Medlem
Otems avatar
Skall prova det
Citera
2012-10-17, 22:17
  #4
Medlem
Pankreatits avatar
Hittar inte det avsnittet när han hoppar naken utför mardalsfossens vattenfall och simmar till England endast med hjälp sygastuben i sin ultimate kniv. När han kommer iland dricker han sitt eget kiss.

Bra grejjer.
Citera
2012-10-18, 10:18
  #5
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Hittar inte det avsnittet när han hoppar naken utför mardalsfossens vattenfall och simmar till England endast med hjälp sygastuben i sin ultimate kniv. När han kommer iland dricker han sitt eget kiss.

Bra grejjer.

Nä, det finns tyvärr inte på Youtube det avsnittet
Citera
2012-10-18, 13:04
  #6
Medlem
Vilka länder han rent faktiskt har besökt?

Eller vilka länder hans TV program påstår sig utspelas i?
Citera
2012-10-18, 21:33
  #7
Medlem
trehundras avatar
frågan är väll snarare varför han är så förtjust i sitt eget urin?!
Citera
2012-10-19, 11:18
  #8
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komocka
Vilka länder han rent faktiskt har besökt?

Eller vilka länder hans TV program påstår sig utspelas i?

Jag antar både och, men jag förstår inte riktigt vad du menar med att dom skulle ''påstå sig utspela sig i'' finns det rykten om att de ljuger när de spelar in ett program i ett land fast det egentligen är ett annat? Du får gärna förklara dig, blev riktigt nyfiken där!
Citera
2012-10-20, 05:09
  #9
Medlem
trehundras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Jag antar både och, men jag förstår inte riktigt vad du menar med att dom skulle ''påstå sig utspela sig i'' finns det rykten om att de ljuger när de spelar in ett program i ett land fast det egentligen är ett annat? Du får gärna förklara dig, blev riktigt nyfiken där!
kolla klippen på youtube så förstår du nog varför!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback