2012-11-28, 21:31
Medlem
Knegares avatar
Hmmm, tror hr ligger en "gravad hund".
Kan han ha knullat p tjejen ifrga kanske?
Jag vet inte men det knns som att vi inte fr reda p allt.
Citera
2012-11-28, 21:31
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
Allts, han mste vl gjort dem ngonting, varfr skulle de annars vilja vara s jvla taskiga mot honom utan anledning.
r det mjligen s att han knullat fel person vid fel tillflle, kanske.

Eller s dissade han deras inbjudan om trekant..tror inte det behver vara s avancerat, rcker nog med att han dissar dom i allmnhet. Fans kan ta det fel.
Citera
2012-11-28, 21:32
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrkotte
vill ocks grna veta lite mera om paret, tjejen har tagit bort blogg och slutit sin facebook. Det vore spnnande att se vad det r fr trevliga mnniskor!
Jag minns dock frn hennes facebook att hon hade mngder av snuskgubbar som kommenterade hennes bilder med du vet "kjamiz! Kyss p dig!" "Du r s jvla sexig", vanligt snuskgubbe-snack.
Citera
2012-11-28, 21:32
Medlem
Amorzes avatar
Vilka drar som ker 154 Mil fr o se ett dansband... haha
Citera
2012-11-28, 21:33
Medlem
alrajts avatar
Ren gissning men kan det vara dem?

http://www.upplysning.se/person/?x=7...3&c=Trelleborg
Citera
2012-11-28, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av asswombat
Kanske inte ett hgkvalitativt program, men lite underhllande var det.

Cecilia Arvidsson och David Arvidsson verkar det som.
Finns en del att lsa om dem p Andreas Wistrands blogg: http://www.andreaswistrand.se/index....&id=1&Itemid=2
Citera
2012-11-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummla
Han behver inte alls ha gjort dem ngonting, kan tnka mig att paret p ett sadistiskt stt gillar att frstra fr honom, finns faktiskt rakt igenom onda mnniskor hr i vrlden ocks, allt behver inte ha ett motiv.

Finns gott om psykiskt instabila mnniskor ocks. Behvs absolut inte ngon reell relation fr att folk ska inbilla sig saker. Tror inte heller att han har gjort ngot, tror bara att det r ett par psykiskt vldigt knepiga mnniskor.
Citera
2012-11-28, 21:35
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade ver Stalkers ikvll och knde igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag knner.

Hon berttade sklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon tergav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jvlades.
I programmet lter det som att han inte ens knner den hr kvinnan som stalkar honom?

Har jag ftt allt om bakfoten? (varfr bryr jag mig ens??)

Han r sjlv en svartsjuk och osker person av sig s ngon mild liten pojkvasker han framstr som hr r han fan inte. Han blev sur nr hon kte hlsade p vnner och familj.
Ogillar den dr typen.
Knns ju som att ngot mste ligga bakom detta och jag tror ju inte han r den fromma ovetande killen som han framstlls som, han borde rimligen gjort dem ngot.
Har han haft ihop det med Cecilia eller kanske har han knullat med dem bda och det nu r ngot dr som gick snett och de hatar honom.
Citera
2012-11-28, 21:37
Medlem
marijachis avatar
Lite detektivarbete om paret i kvllens program. Hon heter i alla fall Cecilia Arvidsson. Detta ser man i en av Andreas screenshots han lagt upp frn FB p sin blogg:

http://www.andreaswistrand.se/images/blogg/7.jpg

Googlar man p Cecilia Arvidsson s hittar man bl.a. hennes myspace dr det finns lite bilder m.m.

http://www.myspace.com/406922618
Citera
2012-11-28, 21:38
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amorze
Vilka drar som ker 154 Mil fr o se ett dansband... haha
Lika knppt som de som ker land och rike runt och fljer sitt sportlag.
Citera
2012-11-28, 21:38
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade ver Stalkers ikvll och knde igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag knner.

Hon berttade sklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon tergav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jvlades.
I programmet lter det som att han inte ens knner den hr kvinnan som stalkar honom?

Har jag ftt allt om bakfoten? (varfr bryr jag mig ens??)

Han r sjlv en svartsjuk och osker person av sig s ngon mild liten pojkvasker han framstr som hr r han fan inte. Han blev sur nr hon kte hlsade p vnner och familj.
Ogillar den dr typen.

Nja, nr man tittar p programmet tycker jag det verkar som ostabila fans. Hade det varit ex hade det vl nd kommit fram, s bra kan man nog inte dlja det.

Om de varit ihop borde det vl rimligvis finnas "krleksbilder" p dem under deras tid tillsammans, eller bara random vardagsbilder dr de typ kkar middag ihop? Missade brjan dock.
Citera
2012-11-28, 21:40
Medlem
730221s avatar
r Cecilia neger? Ser ut s p den pixlade bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in