Flashback bygger pepparkakshus!
2012-11-30, 14:40
Medlem
rallehehes avatar
Hasse Aro fungerar ju bara inte!
Vilka ljliga konfrontationer...
Citera
2012-11-30, 16:11
Medlem
Robert Ashberg borde ha varit programledare, fan va dom hade varit rdda. med hasse aro kommer stalkerna bara stalka mer.
Citera
2012-11-30, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
Robert Ashberg borde ha varit programledare, fan va dom hade varit rdda. med hasse aro kommer stalkerna bara stalka mer.

Haha, helt rtt. Hasse r s mesig, fram med Robert Aschberg!
Citera
2012-11-30, 17:12
Medlem
peppess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Influ2
Jag gick p de andras lnkar i trdarna som skrivits om Cecilia och Daniel, ber om urskt om det blivit fel men d har ngon annan lnkat fel ox. Har lst och fljt de trdar som finns om dom hr p Fb och trodde jag hade bra koll, har fljt varje lnk i stort sett.

Inte bra om jag lnkat till en oskyldig mnniska.

Nej det r verkligen inte bra! Kolla igenom trden s hade du sett de faktiska uppgifterna ett par sidor innan ditt inlgg! S nej, du tycks INTE ha fljt trdarna!
Senast redigerad av peppes 2012-11-30 kl. 17:15.
Citera
2012-11-30, 21:27
Medlem
som-alis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobleronexpressen
Skulle nstan kunna sl vad om att minst en av dessa tre "kndisar" lider av Borderline-personlighetsstrning..
Rtt var det r s gr det ver styr, en tredje part kommer in eller ut och vips s brjar det hnda otrevliga saker...kan vara ett gammalt frhllande mellan ngon parterna som rkar ut frtal eller svartsjuka och sedan brakar helvetet lst...som sagt bara en teori d jag kan se vissa beteende mnster..

Samma tanke har faktiskt ven slagit mig.
Dock har jag i min bok ftt det till att Andreas kan vara den psykotiske.
Ngot stmmer inte riktigt med han ( ja och det r mer n alla bg-vibbar jag ftt frn honom).
Snubben r 33 r och sjunger dansband p Viking Line. Vart gick det fel??
Citera
2012-12-01, 01:05
Medlem
Har ingen aning om vad som hnt.

Men Andreas odlar i varje fall en sexig image, kolla p bilderna frn hans hemsida:

http://www.andreaswistrand.se/index....&id=2&Itemid=8

http://www.andreaswistrand.se/index....&id=2&Itemid=8

Men det ursktar sklart inte stalking. Men begripligt att folk tycker han r het.
Citera
2012-12-01, 02:02
Medlem
Kan inte ngon stalkare spra ur snart vid konfrontationen, skulle ju gra det hela lite mer spnnande

Ni som klagar p att Hasse r fr klen vid mtena s har nog faktumet att det r totala psykopater han trffar ganska stor inverkan. Ni borde ta den rollen istllet, d skulle stalkarna f smaka rejlt antar jag
Citera
2012-12-01, 18:48
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade ver Stalkers ikvll och knde igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag knner.

Hon berttade sklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon tergav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jvlades.
I programmet lter det som att han inte ens knner den hr kvinnan som stalkar honom?

Har jag ftt allt om bakfoten? (varfr bryr jag mig ens??)

Han r sjlv en svartsjuk och osker person av sig s ngon mild liten pojkvasker han framstr som hr r han fan inte. Han blev sur nr hon kte hlsade p vnner och familj.
Ogillar den dr typen.

Man skulle kunna sammanfatta Andreas som en korkad (lgt iq), narcissistisk, egoistisk och ven inte speciellt musikalisk individ som tror fr mycket om sig sjlv, enligt ngra musikervnner till mig.

Dessa har antingen kickat honom, eller sjlva lmnat hans projekt under rens lopp. Eller s har de bara hamnat p samma scen som honom. Jag har dock sjlv aldrig trffat mnniskan kan jag sga.

Men jag tvivlar p att mina musiker-bekanta skulle hitta p detta. nr jag ser honom i Stalkers, s tycker jag lite synd om honom, men det slr mig ocks att han verkar sakna knslor. Han verkar helt enkelt nollstlld. Knslokall. r det bara jag som uppfattar det som att han spelar teater i rutan vid de tillfllen dessa stalkers ska berra hans knslor?
Citera
2012-12-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Man skulle kunna sammanfatta Andreas som en korkad (lgt iq), narcissistisk, egoistisk och ven inte speciellt musikalisk individ som tror fr mycket om sig sjlv, enligt ngra musikervnner till mig.........

Intressant!
Jag satt faktiskt igr och lste den andra trden om honom, hittade hans (ena) sida p fejjan och sg att han haft ett frhllande med en tjej sedan 2010. Men min (f.d) vn var ju tillsammans med honom under halva 2012?? D sg jag bde hans (andra) fejjansida, privata bilder som hon visade upp p bde det ena och det andra. Jag trffade aldrig honom men jag vet att andra av hennes vnner trffade honom likas hennes familj.
Och det str att han bor i sthlm? Enligt f.d polaren bor han i en liten skithla i norra skne (kan vara blekinge?)
Finns det tv Andreas W? Jag r helfrvirrad just nu. Var han ihop med f.d polaren? Dubbelliv?
Citera
2012-12-03, 23:11
Medlem
Citat:
Intressant!
Jag satt faktiskt igr och lste den andra trden om honom, hittade hans (ena) sida p fejjan och sg att han haft ett frhllande med en tjej sedan 2010. Men min (f.d) vn var ju tillsammans med honom under halva 2012?? D sg jag bde hans (andra) fejjansida, privata bilder som hon visade upp p bde det ena och det andra. Jag trffade aldrig honom men jag vet att andra av hennes vnner trffade honom likas hennes familj.
Och det str att han bor i sthlm? Enligt f.d polaren bor han i en liten skithla i norra skne (kan vara blekinge?)
Finns det tv Andreas W? Jag r helfrvirrad just nu. Var han ihop med f.d polaren? Dubbelliv?

Sluta snacka massa skit, ge oss fakta om du ska skriva massa pstenden. lallare

DET FINNS 11 Andreas Wistrand varav 5 st fdda mellan 73-78.
rebro
rebro
Simrishamn
Uddevalla
Frjestaden
Degerfors
Kumla
rebro
Halmstad
rebro
Skinnskatteberg

http://www.upplysning.se/person/?x=7...dreas+wistrand
Citera
2012-12-03, 23:53
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Intressant!

Du har inte mjlighet att jmfra ngra bilder p din fd vns pojkvn, med bilder p vran Andreas..?
Citera
2012-12-04, 05:22
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Aro fr ju naturligtvis inte framst som hotfull. Det r skert orsaken till att konfrontationerna blir s tntiga. Har du ngra frslag p hur han skulle kunna agera eller vad han skulle kunna sga fr att "inge respekt"?
Har inga frslag d jag helt enkelt tror att Aro r s dr som person. Man borde, som ngon nmnde tidigare, ltit Aschberg leda ett sdant hr program som har en helt annan utstrlning. Att frska inge respekt och inte vara s frbannat mesig behver inte betyda att man r hotfull eller framstr som det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in