Citat:
Ursprungligen postat av Algieba
Jag snubblade ver Stalkers ikvll och knde igen killen, Andreas, som ett ex till en person jag knner.
Hon berttade sklart om hans problem som tas upp i programmet men hon sa att det var hans ex.
Hon tergav ju vad han sa till henne och hon sa faktiskt ordagrannt att det var hans ex som jvlades.
I programmet lter det som att han inte ens knner den hr kvinnan som stalkar honom?
Har jag ftt allt om bakfoten? (varfr bryr jag mig ens??)
Han r sjlv en svartsjuk och osker person av sig s ngon mild liten pojkvasker han framstr som hr r han fan inte. Han blev sur nr hon kte hlsade p vnner och familj.
Ogillar den dr typen.
Man skulle kunna sammanfatta Andreas som en korkad (lgt iq), narcissistisk, egoistisk och ven inte speciellt musikalisk individ som tror fr mycket om sig sjlv, enligt ngra musikervnner till mig.
Dessa har antingen kickat honom, eller sjlva lmnat hans projekt under rens lopp. Eller s har de bara hamnat p samma scen som honom. Jag har dock sjlv aldrig trffat mnniskan kan jag sga.
Men jag tvivlar p att mina musiker-bekanta skulle hitta p detta. nr jag ser honom i Stalkers, s tycker jag lite synd om honom, men det slr mig ocks att han verkar sakna knslor. Han verkar helt enkelt nollstlld. Knslokall. r det bara jag som uppfattar det som att han spelar teater i rutan vid de tillfllen dessa stalkers ska berra hans knslor?