2024-02-27, 09:16
Medlem
Eren-Jaegers avatar
FUP och domar: https://mega.nz/folder/dQcAlS4C#I81gVWSIzOct_zybm8BomQ
Citera
2024-02-27, 18:47
Medlem
baron-brazils avatar
Någon som vet vad den förmodade egentliga mördaren av Göran Lundblad tillika Martins pappa gör numer?
Och varför polisen är så otroligt benägen om att inte åtala honom?
Citera
2024-04-20, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja det kom verkligen att stå henne dyrt och framför allt hennes pappa som mördades.

Stackars barn. Vilken hemsk start i livet. Mamma och pappa i fängelse och får växa upp hos andra. Kommer aldrig heller att få några pengar från BOs efterlämnade stora tillgångar.
Nej det fick ju hennes 18 åriga halvsyrra ta hand om som vittnade mot henne i rätten
Citera
2024-04-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G Floppgundler
Nej det fick ju hennes 18 åriga halvsyrra ta hand om som vittnade mot henne i rätten
Någon gång kommer sanningen fram men då är väl Åke död
Citera
2024-04-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Hur är det med Therese Tang - man kastar skit på henne - hon var ju bättre än polisen här.

Är det sant att Görans mördare fick doppa (dvs doppade i extern gryta sett till hans egna stadiga dam)

Therese har varit med i Robinson o gjort Gastric Bypass - hon har ju aspirerat på att modella o varit smal.

Har hon fått barn o blivit tjock - eller är detta pga att hon lever på junk food på jobbet - driftschef
på någon Burger King om hon nu inte har bytt.

OBS är inte negativ snarare positiv tjej som har ambitioner löst mord*, jobbat bra för Missing People, skrivit bok skaffat hus o bil ink som singelmamz efter vad jag förstått

Men märkligt nog fått mothugg av ankdammspolisen istället för stooor belöning
Hon har inte avslöjat mördaren. Bara var kroppen låg
Citera
2024-04-20, 01:10
Medlem
Citat:
Hon har inte avslöjat mördaren. Bara var kroppen låg
Jag tycker detta fall är så katastrofalt dåligt skött av alla inblandade, Om man är uppvuxen på landet bland bönder som vill ha tillgång till mark så är det ju inte så svårt att förstå. Dom flesta går ju att resonera med som mina grannar men sen finns det ju andra som Åke, 50 mille i skulder på grund av ny ladugårdsbyggnad och köp av flera nya lantbruksmaskiner som är väldigt dyra och ville bli störst i bygden. En halvpanna till son som blivit itutad hela livet att dom var störst i bygden och behövde mer mark. Sara vars pappa var god för en massa mark som låg nästgårds till Thörnblads var ju ett lått byte för honom sen gick det som det gick. Sara var bara en bricka i spelet och sen en lillsyrra som låter som en barnunge på rättegången och vittnar mot sin egen syster fast det framgår på inspelningar att Martin duperade Sara, Rättsskandal tycker jag, Dom måste ju ha kompetenta människor i rätten som förstår hur det fungerar på landsbygden. Det är inte så enkelt alla gånger, Sara är kanske inte oskyldig men hon var ju rädd för Martin. Thörnbladarna ligger bakom detta. Fortsätt ta reda på sanningen Therese Tang sen kan du skriva en bok om det
Citera
2024-04-20, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pomperipossa1
"Tack för att du förstört mitt liv Martin! Jag har inget att lämna till Vince nu! Arvslös tack" skriver Sara i häktet. Varför skulle hon vara arvslös om hon är oskyldig? Ett erkännande om betydlig inblandning anser jag
Idioter skriver här ibland. Det är beklagligt
Citera
2024-04-20, 01:46
Medlem
Citat:
Idioter skriver här ibland. Det är beklagligt
Följ pengarna brukar GW säga Kaninte någon syna Thang lite mer, hon har inte rent mjöl i påsen, tror jag men det är bara vad jag tror
Citera
2024-05-11, 20:22
Medlem
Fått för mig jag lyssnat på en podd där man fick höra Sara och Martins samtal med varandra? Letat i rättegångspodden men gick bet.
Någon som minns?
Vet spår och fängelsepodden, men inte de jag menar. Trodde det var Rättegångspodden eller någon SR podd?
Citera
2024-05-12, 00:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultrondrycken
Fått för mig jag lyssnat på en podd där man fick höra Sara och Martins samtal med varandra? Letat i rättegångspodden men gick bet.
Någon som minns?
Vet spår och fängelsepodden, men inte de jag menar. Trodde det var Rättegångspodden eller någon SR podd?

I SR:s podcast hör man de snacka med varandra i telefon.

När psykopaten släpps; tror ni att han går efter fröken Tang?
Citera
2024-05-12, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultrondrycken
Någon som minns?

Spår har gjort en serie i fyra delar om fallet
Citera
2024-05-27, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
I SR:s podcast hör man de snacka med varandra i telefon.

När psykopaten släpps; tror ni att han går efter fröken Tang?

Minns du vad SR podden hette?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in