Citat:
Ursprungligen postat av
G Floppgundler
Hon har inte avslöjat mördaren. Bara var kroppen låg
Jag tycker detta fall är så katastrofalt dåligt skött av alla inblandade, Om man är uppvuxen på landet bland bönder som vill ha tillgång till mark så är det ju inte så svårt att förstå. Dom flesta går ju att resonera med som mina grannar men sen finns det ju andra som Åke, 50 mille i skulder på grund av ny ladugårdsbyggnad och köp av flera nya lantbruksmaskiner som är väldigt dyra och ville bli störst i bygden. En halvpanna till son som blivit itutad hela livet att dom var störst i bygden och behövde mer mark. Sara vars pappa var god för en massa mark som låg nästgårds till Thörnblads var ju ett lått byte för honom sen gick det som det gick. Sara var bara en bricka i spelet och sen en lillsyrra som låter som en barnunge på rättegången och vittnar mot sin egen syster fast det framgår på inspelningar att Martin duperade Sara, Rättsskandal tycker jag, Dom måste ju ha kompetenta människor i rätten som förstår hur det fungerar på landsbygden. Det är inte så enkelt alla gånger, Sara är kanske inte oskyldig men hon var ju rädd för Martin. Thörnbladarna ligger bakom detta. Fortsätt ta reda på sanningen Therese Tang sen kan du skriva en bok om det