Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-18, 13:27
Medlem
hogge75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Above_R
Dag 3, eftermiddag

Jo, jobbigt att vara i skolan också. Man springer ju inte runt precis. Hur länge tog förän det kändes bra för dig? Det skulle ta ca två veckor att bli helt bra.
Nu kunde i alla fall sova utan problem.
Har inte duschat ordentligt ännu, utan bara "badat" det i en hink, då jag fruktar att det kommer att göra ont att spola vatten på det.

Japp, duschstrålen är inte mysig i början. Jag tror det tog ca 1 vecka innan jag kunde gå någorlunda normalt.

Var glad att du har gjort detta så pass tidigt. När jag var i din ålder vågade jag inte, så jag väntade typ....10 år till..

inte att rekommendera
Citera
2005-05-18, 13:52
Medlem
Citat:
Dag 3, eftermiddag
Har inte duschat ordentligt ännu, utan bara "badat" det i en hink, då jag fruktar att det kommer att göra ont att spola vatten på det.

Hink? Jag antar att du saknar badkar, för då är det bara att fylla på vatten och sätta sig ner där...
Citera
2005-05-18, 14:10
Medlem
mjauens avatar
Önskar att ja också varit nersövd, de e fan så mycke bättre, satt å svettades som en stucken gris som blev torterad. Var verkligen inte kul.

Above_R du har föresten pm
Citat:
Ursprungligen postat av hogge75
Jag gjorde samma sak i augusti, kan bara säga att det är värst första veckan, sen blir det bättre

Men smärtan/obehaget första veckan är inte att leka med....

En fråga, Valde du själv att bli sövd?
Jag var inte sövd, därav frågan.
Citera
2005-05-18, 14:30
Medlem
hogge75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjauen
Önskar att ja också varit nersövd, de e fan så mycke bättre, satt å svettades som en stucken gris som blev torterad. Var verkligen inte kul.

Äsch, mycket roligare att vara hög
Citera
2005-05-18, 14:39
Medlem
Citat:

Men ont gjorde det väl ändå inte under själva operationen...? Ska nog själv begära att bli nedsövd, men först försäkra mig om att de bedövat mig. Det var i nyheterna för ett tag sen att man hade glömt att bedöva en patient (inte en sådant här fall dock) utan bara sövt honom... Han eller hon måste ha drömt våldsamma drömmar!
Citera
2005-05-18, 16:18
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 3, eftermiddag

Citat:

Måste man vanligtvis begära det? Båda gånger jag varit där har jag blivit sövd.
Nu har jag dragit av mig de förbannade jeansen och hoppat i ett par mjukisbyxor istället. Mycket bättre så
Jag har blodat en del också, mest i natt, inte så trevligt.
Citera
2005-05-18, 16:19
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 3, eftermiddag

Citat:
Ursprungligen postat av nite_owl247
Hink? Jag antar att du saknar badkar, för då är det bara att fylla på vatten och sätta sig ner där...

Saknar badkar jo
Citera
2005-05-18, 17:14
Medlem
mjauens avatar
Var en form av psykologisk smärta, jag kände ju hur verktygen arbetade men ändå inte, det är som när du drar ut en tand hos tandläkaren du känner när dem håller på å ruckar på tanden men de gör inte ont, detta gjorde dock på nåt mystiskt sätt ont.

Citat:
Ursprungligen postat av nite_owl247
Men ont gjorde det väl ändå inte under själva operationen...? Ska nog själv begära att bli nedsövd, men först försäkra mig om att de bedövat mig. Det var i nyheterna för ett tag sen att man hade glömt att bedöva en patient (inte en sådant här fall dock) utan bara sövt honom... Han eller hon måste ha drömt våldsamma drömmar!
Citera
2005-05-18, 17:15
Medlem
mjauens avatar
dem vill väl spara in pengar vad vet jag? yepp man måste uttryckligen be om det, tror det kostar extra mycke då. ett tips är att inte ha på dig jeans dem första dagarna skaver som en galning. de e jobbigt att se stygnen o jvligt obehagligt dem kommer trilla av men ändå.
Citat:
Dag 3, eftermiddag

Måste man vanligtvis begära det? Båda gånger jag varit där har jag blivit sövd.
Nu har jag dragit av mig de förbannade jeansen och hoppat i ett par mjukisbyxor istället. Mycket bättre så
Jag har blodat en del också, mest i natt, inte så trevligt.
Citera
2005-05-18, 17:27
Medlem
Above_Rs avatar
Dag 3, eftermiddag

Mjauen, min frälsare

Jag har nu testat högläge. Skulle jag välja mellan upptäckten att jorden är rund eller att penis ska vara i högläge så väljer jag högläge!
All jobbig smärta från gnidandet i kallingarna försvann. Jag kan gå normalt igen! Halleluja!
Citera
2005-05-18, 19:15
Medlem
mjauens avatar
haha så bra då, inkompetenta läkare som inte sa det till dig efter operationen, kräv skadestånd för tillfällig ballong.
Citat:
Dag 3, eftermiddag

Mjauen, min frälsare

Jag har nu testat högläge. Skulle jag välja mellan upptäckten att jorden är rund eller att penis ska vara i högläge så väljer jag högläge!
All jobbig smärta från gnidandet i kallingarna försvann. Jag kan gå normalt igen! Halleluja!
Citera
2005-05-18, 20:11
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
mjohansson:

Citat:
jag klarar av det mesta hos doktorn men när det gäller livskamraten så ska här inget "ändras". Aaaaaah ryser i kroppen när jag använde ordet skär i den där meningen, så jag bytte till ändras. "?P^£#D"* nu kan jag inte tänka på det mer, kommer hoppa runt på väggarna snart om jag fortsätter.. avslutar detta inlägg abrupt.

Då ska jag allstå inte berätta för dig om när jag fick kondylom, fick en jävla vårta och den hade naturligvis satt sig i urinröret!
Du kan ju tänka dig smärtan när de skar bort den med laser... Bara bedövningsprutan... Smärtan höll på att skicka mig till dårhuset och när de gick in i urinröret och började skära så hade inte sprutan tagit ordentligt. Jag skrek fan i mig värre än hos tandläkaren. De var tvungna att söva mig efter ett tag.
När jag vaknade upp så var inte bara kuken svullen, den var blåsvart av misshandeln.

Ursäkta byta av samtalsämne. Var bara tvungen att informera om lite äkta smärta och tortyr.
Och grabbar, ANVÄND KONDOM! Det kan hända er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in