Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-23, 19:01
Medlem
Nhimhists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leinad91
Någon annan som fått hård ärrvävnad efter stygnen? När Johnny blir styv och förhuden fortfarande täcker ollonet så upplever jag fan smärta för att stygnen trycker mot ollonet. När man väl drar bak skiten så känns det lite bättre, men ändå...

Mina ärr har mjuknat väldigt mycket sedan operationen, i början var det lite jobbigt men nu tänker jag inte på det.
Citera
2013-12-23, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nhimhist
Mina ärr har mjuknat väldigt mycket sedan operationen, i början var det lite jobbigt men nu tänker jag inte på det.

Vad för ärr har du, och hur lång tid sedan ingrepp har passerat? Omskar du dig? Mina ärr sitter liksom vid ollonets kant, på insidan av förhuden. När man tar på det så känns det helt seriöst som om de har opererat in en hård plastring. Obehagligt som fan. Ärren på baksidan efter att de skar bort strängen kan också svida till rejält om man är hårdhänt och/eller det inte finns något glid.
Citera
2013-12-23, 23:24
Medlem
Nhimhists avatar
Citat:
Vad för ärr har du, och hur lång tid sedan ingrepp har passerat? Omskar du dig? Mina ärr sitter liksom vid ollonets kant, på insidan av förhuden. När man tar på det så känns det helt seriöst som om de har opererat in en hård plastring. Obehagligt som fan. Ärren på baksidan efter att de skar bort strängen kan också svida till rejält om man är hårdhänt och/eller det inte finns något glid.

Snart ett år sedan jag blev omskuren, ärren sitter en liten bit under ollonet.
I början var det hårda, lite som en plastring för mig med, men nu är det mycket mjukare.
Citera
2013-12-23, 23:40
Medlem
Jag är också omskuren, jag hade för trång förhud. Men ångrar ni någonsin att ni omskar er?
Citera
2013-12-24, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nhimhist
Snart ett år sedan jag blev omskuren, ärren sitter en liten bit under ollonet.
I början var det hårda, lite som en plastring för mig med, men nu är det mycket mjukare.

Okej, jag vet däremot inte om jag orkar vänta ett helt år innan jag eventuellt tar tag i det och fixar det permanent med omskärelse. Funderar på om det hjälper att använda en förtunningskräm typ betametason 0,1% på ärren?

Citat:
Ursprungligen postat av Decentguy96
Jag är också omskuren, jag hade för trång förhud. Men ångrar ni någonsin att ni omskar er?

En fråga jag gärna ser många svar till, eftersom jag är osäker på om min operation som tog bort strängen + snittade lite på förhuden räcker till...
Senast redigerad av Leinad91 2013-12-24 kl. 03:46.
Citera
2013-12-24, 16:09
Medlem
Timpsiiis avatar
Jag gjorde sommaren 2011 en partiell omskärelse som jag aldrig haft några problem med efteråt, det läkte faktiskt hyfsat bra och jag var nöjd.

Nu har dock ett mindre problem dykt upp, jag har fått en liten spricka, eller ett litet sår, i strängen. Uppstod förmodligen senast jag hade sex. Det gör ont vid beröring och jag kan ju inte ligga eller så tror jag eftersom det då skulle göra för ont. Funderar på att kontakta samma urologmottagning om att få snitta strängen helt så jag slipper ha problem i framtiden. Jag har låtit det läka i 1 vecka nu men så fort jag försöker runka eller liknande så kommer såret tillbaka. Vad tror ni?
Citera
2013-12-27, 13:16
Medlem
Läkningen flyter på väldigt bra, trots att stygnen gick upp för tidigt! Skönt å höra att ärr-tajtheten kommer släppa!

Just nu är det bara ett litet sår kvar, sen är det dags att presentera stocken för frugan.
Citera
2013-12-28, 02:19
Medlem
Tjena!

Någon som vet vart man kan utföra omskärelse i Skåne? Har ingen lust att vänta 14 måndare i kö på sjukhuset i Lund..

spelar ingen roll om det är en jude/arab som utför det privat, bara han kan göra jobbet bra så
Citera
2013-12-29, 23:07
Medlem
ingen?
Citera
2014-01-02, 02:21
Medlem
Är det bara som jag fått problem med smärta och oerhört känslighet efter ingepp på strängen och/eller ingrepp på kukens "baksida"? I mitt fall togs den [strängen] bort, och ärrvävnaden är så jävla känslig att jag inte kan knulla om inte tjejen är dränkt. Minsta lilla friktion så svider det till utav bara helvete, och jag gastar som en stucken gris.
Citera
2014-01-02, 12:43
Medlem
Bodjos avatar
Citat:
Är det bara som jag fått problem med smärta och oerhört känslighet efter ingepp på strängen och/eller ingrepp på kukens "baksida"? I mitt fall togs den [strängen] bort, och ärrvävnaden är så jävla känslig att jag inte kan knulla om inte tjejen är dränkt. Minsta lilla friktion så svider det till utav bara helvete, och jag gastar som en stucken gris.

Hur länge har det gått sedan operation?
Citera
2014-01-02, 14:52
Medlem
Gjorde en halv omskärelse för 3 veckor sedan. Tyvärr får jag inte längre upp förhuden över ollonet. Skinnet är för trångt. Jag fick upp det i början men nu är det omöjligt. Ollonet har ju blivit större vilket läkaren informerade mig om. Kommer jag kunna knulla ändå? Kommer orangefärgat blod ifrån förhuden ibland fortfarande. Ska försöka träna på att runka lite och hoppas skiten läker snart. Vill ju inte att det ska börja blöda när man penentrerar en tjej eller när hon suger av en.

Är också svullet på vänster sida om strängen. Tror ni det försvinner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in