Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-11-03, 02:50
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcidat
Tog 25i-NBOMe 1mg "enlapp" under snusläppen i 40 min kanske hände inte speciellt mycke fören efter ca 2-3 tim kanske sen mådde jag nästan konstant dåligt! i 6 timmar.. Vart helt pajj och mådde enbart dåligt. Inga eufori alls som "alla säger" eller nått sånt skitsnack!! säg vad fan ni vill om denna drog men den va tamenfan den värsta drogen ja har tagit i hela mitt liv! och jag har så gott som testa allt!! Ush... kasta skiten!...

Tydligen så är inte hallucinogener något för dig. Antar att du sneade?
Citera
2012-11-03, 03:12
Medlem
Glöm de.. Gift säger jag bara!!!
Citera
2012-11-03, 11:46
Medlem
skalpaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcidat
Glöm de.. Gift säger jag bara!!!
Tråkigt för dig, men kom inte och säg att drogen är värdelös för att du mådde dåligt, ditt jävla cp. Finns folk som mår dåligt av varenda jävla drog. Själv trippade jag för andra gången på den igår, och mådde som en prins.
Senast redigerad av skalpadda 2012-11-03 kl. 11:58.
Citera
2013-05-13, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svamphora
Känner en 22åring (ung med andra ord) som fick sin lever pajad och kan inte pissa ordentligt, han har fuckat upp sin kropp förlivet pga av en trip av Nbome. Det finns många fall, även här bland våra egna flashbackare, annars kan ni googla 25i-NBOMe + dangerous så får ni läsa folks egna exemplar. Bara en varning då dessa nya skitvarienter är inte att leka med, men om ni vill knarka ihjäl er, Lycka till!

25i innehåller liksom en liten droppe. inte ens heroin med större mängd som åker in genom huden förstör levern sådär av ett bruk. inte ens en droppe gånger 3x skulle förstöra levern. han hade väl blandat ut de med något
Citera
2013-07-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playeer
25i innehåller liksom en liten droppe. inte ens heroin med större mängd som åker in genom huden förstör levern sådär av ett bruk. inte ens en droppe gånger 3x skulle förstöra levern. han hade väl blandat ut de med något

Heroin är i stort sätt helt ofarligt vid bruk? Men går det verkligen gämföra en RC-h med en tung opiat? Dosen behöver heller inte säga något om hur farligt/ofarligt det är.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in