Här haglar det minsann av smutskastande.
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det jag egentligen säger är att jag önskar vi kunde rasblanda för att blanda bort idioter som dig TS. Fast det är en annan histora.
Om du är intresserad av vem som är smartare av jag och du så bjuder jag gärna in dig till ett parti schack. Vidare så är jag lyckligtvis psykiskt frisk.
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Att du inför polis börjar svamla om Nordkorea visar att du inte är en av de där ytterst få balanserade invandringskritikerna, du är precis som resten av dem.
Sverigedemokraterna är Sveriges tredje största parti (Källa: SVT rapport, förra veckan.)
Du menar alltså att en stor del av Sveriges befolkning är obalanserade enbart för att dem kritiserar Sveriges havererade invandringspolitik? Jag undviker politik och är själv inte Sverigedemokrat, däremot ser jag hur Sverige far illa på grund av massinvandringen. Alla drabbas och speciellt de som blir sjuka och tvingas sälja sina livsverk samtidigt som invandrarna håvar in pengar. Fri sjukvård för papperslösa. Skolan får inte enligt lag anmäla om en elev är en illegal invandrare därför att alla barn ska ha rätt att gå i skolan. Ankarmödrar får retroaktiv föräldrapenning för barn för den tiden barnen inte tagit sig till Sverige än och saknade Svenskt medborgarskap osv i all oändlighet. Det kan låta fint och vackert men jag vill inte betala vansinnet från det hypotetiska arvet efter min framlidne släkting.