• 5
  • 6
2012-11-16, 23:14
Medlem
Blodvites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertson
SvD letar material på flashback?

Länk

Tänkte samma sak när jag såg artikeln. Genomskinligt och oseriöst. Under solen intet nytt.
Citera
2012-11-16, 23:44
Medlem
Copterss avatar
Han är värd all beundran! Om ändå fler ledare kunde anamma samma livsstil i sin ledarroll.
Citera
2012-11-17, 10:53
Medlem
rex144s avatar
Uruguay består bara av europeiska invandrare, där finns en liten indianstam kvar, vilken har gett Uruguayas ord för "sisu...finnarnas stridsrop/egenhet)
som används av deras fotbollslandslag,

Uruguays fotbollslandslag har varit sydamerikanska mästare 10 gånger...
4 gånger världsmästare, de har redan på 1920 talet inrättat idrottsministeriet,
ett systematiskt idrottsutövande, de hade riktiga fotbollsproffs och skauting,

så när det var dags för första VM i fotboll då var de andra landslagen som Brasilien, England,Frankrike, Tyskland, utan chans mot Uruguays atleter,

Ett häftigt litet land på 3 miljoner invånare definitivt värt att besöka
Citera
2012-11-17, 11:05
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Nej ingen är perfekt.
Men att leva hela sitt liv i celibat krävs en utomordentlig karaktär.

Skulle inte förvåna mig om han i hemlighet våldtog små pojkar, liksom de andra katolska förtrycka bögarna a.k.a katolska prästerna.

OnT: Detta ger mig fan lite hopp om mänskligheten, tycker även Ron Paul verkar va en otrolig karaktär.
Citera
2012-11-17, 15:31
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Skulle inte förvåna mig om han i hemlighet våldtog små pojkar, liksom de andra katolska förtrycka bögarna a.k.a katolska prästerna.

OnT: Detta ger mig fan lite hopp om mänskligheten, tycker även Ron Paul verkar va en otrolig karaktär.

Det där är dina elaka fantasier.
Jag ville nämna en annan ledare som också levde enkelt och som till och med avstod från fler glädjen i livet eftersom det tycks vara anledningen till att vissa gillar Uruguays president.

Ron Paul är en principfast man som förespråkar vad han tror är bäst och det skall han ha heder för. Vi behöver inte gilla allt med Ron Paul men vi får erkänna att han är värd all respekt.
Senast redigerad av Avsiktaren 2012-11-17 kl. 15:39.
Citera
2012-11-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robertson
SvD letar material på flashback?

Länk

Skulle precis länka. Den här tråden låg väl på heta ämnen om jag inte minns fel.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in