2005-04-11, 19:36
Medlem
Alla hr har vl prvat molotov cocktails ngon gng, men inte mnga tnker p hur bra och roliga de egentligen r. Efter ett tiotal stycken r de dock inte lika roligare lngre. Drfr undrar jag om ngon vet ngot stt att vidareutveckla cocktails. Hrde ngon som haft batterier fasttejpade p flaskan men vet inte mer om det.
Citera
2005-04-11, 21:35
Medlem
pihops avatar
hll dig ifrn pyro forumet...molotov coktails r endast farliga och kan omjligt klassas som pyroteknik du borde hlla dig till det hr forumet istllet d jag tror att du kan hitta jmlikar med samma "erfarenhet" som du har

http://under-ytan.com/forum/

registrera dig och g in under vapen och militrt s hittar du en guide till hur man bygger c001a b0m63rs
Citera
2005-04-11, 22:11
Bannlyst
Molotov r farliga, enda anvndningsomrdet; stta eld p saker / vandalism.
Citera
2005-04-12, 13:09
Medlem
[Pinkey]s avatar
ett hett tips kan ven vara underground forumet
Citera
2005-04-12, 13:12
Medlem
LadyTieras avatar
nja coolt? hlla brnnbart i en flarra och pula ner en trasa, tnda p slnga = oj det brinner!!!!

hjrndtt, trist, oinspirerat och ondigt, enda gngen molotovs r coola r i worms.
Citera
2005-04-12, 13:44
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
nja coolt? hlla brnnbart i en flarra och pula ner en trasa, tnda p slnga = oj det brinner!!!!

hjrndtt, trist, oinspirerat och ondigt, enda gngen molotovs r coola r i worms.

Jag hller med till 100%..

Sdant hr inte hemma p kemi/pyroteknik forat.
Vnligen, ta det p "under-ytan"..
Citera
2005-04-12, 15:26
Medlem
Smokebombs avatar
Hade det inte varit lite skoj att vidareutveckla en molotov, s att man t.ex inte behver tnda eld p den eller liknande? Tycker jag iaf.

Ngot som bensin regaerar med som r tejpat p utsidan av flaskan t.ex.
Citera
2005-04-12, 16:03
Medlem
On fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBoy
Alla hr har vl prvat molotov cocktails ngon gng, men inte mnga tnker p hur bra och roliga de egentligen r. Efter ett tiotal stycken r de dock inte lika roligare lngre. Drfr undrar jag om ngon vet ngot stt att vidareutveckla cocktails. Hrde ngon som haft batterier fasttejpade p flaskan men vet inte mer om det.

Finns ju alltid trden nkla degar .
Citera
2005-04-12, 17:13
Medlem
ankdams avatar
Tja, jag beundrar lite de som kom p molotov cocktailen, d den trots allt p sin tid var effektiv mot tom. stridsvagnar, men de r knappast undret av kemisk utveckling, och ointressanta i de hr forumet.
Citera
2005-04-12, 19:33
Medlem
Phels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokebomb
Hade det inte varit lite skoj att vidareutveckla en molotov, s att man t.ex inte behver tnda eld p den eller liknande? Tycker jag iaf.

Ngot som bensin regaerar med som r tejpat p utsidan av flaskan t.ex.

Tycker man molotovs r skoj, ska man titta i Improvised Munitions Handbook fr vidareutvekling av den. Den innehller ngra ideer, som skert funkar, men tangerar kewlstadie p vissa punkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in