• 9
  • 10
2015-08-24, 10:17
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
One Direction splittras!

Någon mer än jag som kommer gråta sig själv till sömns inatt?
En paus, läste jag något om idag. Aftonbladet snappade upp något från den ännu värre skvallerblaskan The Sun. Splittring är en definitiv nedläggning, men kanske heter "paus" utåt sett... om det nu ligger något i snacket.
Citera
2015-11-30, 08:46
Medlem
Avundsjuka
Citera
2015-11-30, 13:48
Medlem
zerxezs avatar
Största anledningen till att folk hatar One Direction är nog att deras låtar är värdelösa. Tom deras fans erkänner ju detta och medger att anledningen att de gillar dem är för att deras fjortiskompisar gör det, och de har ju häftiga kläder och är så söta osv, så nog känns väl en sån framgång något oförtjänt när de inte ens har gjort sina låtar själva.
Citera
2015-11-30, 14:38
Medlem
Det har att göra med att de här artisterna blir ett tydligt ansikte för att musik (den typen av musik) har blivit enbart en snyggt förpackad och mycket efemär vara, Marknadsföringen dominerar så starkt över musiken, och både fans och media sväljer det. Jag kände en liknande motvilja mot Spice Girls, även om det inte alls var min typ av musik - det var en uppenbart kommersiellt förfabricerad produkt, från ax till limpa. Både musik och image var styrda på förhand på ett mycket mer genomgripande sätt än med t ex Abba, Bowie eller Guns'n'Roses, och det gjorde mig besviken att det numera funkade på ett så motståndslöst sätt.
Citera
2016-03-24, 23:04
Medlem
trivaws avatar
någon mer än jag som tycker one direction är jävlig bra? tycker nästan om alla deras låter. ni får tycka jag är löjlig om ni vill, men jag bara gör det.
Citera
2016-03-25, 09:01
Medlem
TheNarrowMargins avatar
Varför så mycket hat på dessa två?
Enkelt. Det är intetsägande och tillrättalagd dretmusik utan känsla som enbart säljer på grund av rabiata och småkåta tonårstjejer. Likt det som hände alla pojkband på 90-talet så kommer tjejerna att växa upp förr eller senare och fatta bättre, och då kommer deras storhetstid vara förbi ganska snart... De personer som redan hatar dessa två artister är folk av rätt virke!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in