• 1
  • 2
2012-11-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz
hitta även den här tråden, hade fel men 500iu i veckan höll igång ca 20% utav sperma produktionen
den var helt nedstängd utan hcg.
dock så körde personen i det här väldigt låga doser. I och med att det är ett tillsatt hormon så borde väl inte hcg påverkas av högre doser Testo ? Nån som vet?

http://tnation.t-nation.com/free_onl...se_sperm_count

Skilj på sats, och fertilitet, ffs. Dessutom gissar vederbörande bara, och framlägger inte något som kan kallas för "bevis" i det närmsta laget.

Märks att du är lågutbildad.
Citera
2012-11-08, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Criminalmindz
Sluta få allt att låta så jävla extremt.
De stänger ner dig javisst. Men jag vet flera som gått av årsvis av tungt kurande och repat sig väldigt bra och snabbt. sen att du producerar mindre än när du gick på är ju sjäölvklart. De gör du även utan att kura också.

Mycket sitter i skallen hur dåligt du kommer må. Går du in för att må dåligt så trofan du gör de...

Nu får kamma dig!
Rationalisera inte bort risker som en idiot!

Nedstängning sitter då fan inte i huvudet! Såvida du inte har dina testiklar och pungkulor i ansiktet....

Vissa saker blir bättre i livet med positiva tankar såklart, men nedstängning är ett fysiskt fenomen som positiva tankar inte ändrar på.

Man reagerar individuellt men att välja att tro på det bästa är sällan bra gällande steroider. Räkna med det sämsta och och förbered dig på det så kan man istället bli positivt överraskad istället för att landa hårt och tungt.

Men släpp floskler som att nedstängning sitter i huvudet.
Citera
2013-01-15, 00:41
Medlem
Hur går det ? är du fortfarande ON ?
Citera
2019-02-11, 18:38
Medlem
Citat:
Hallo, har letat efter nån guide kring året runt kurer men inte hittat något av värde att läsa

Har kört 500mcg Testo E sen Maj månad
har börjat med 400mcg Deca i veckan inne på min 5 nu kör 15 totalt.

har ökat ca från 76kg-88kg under tiden,

nu till min fråga. har inte haft några biverkningar, bara mindre acne osv svettas på nätterna vaknar upp lite då o då, det vanliga så att säga,

För att inte skapa total nedstängdhet så har jag kört 250iu Hcg i veckan nu på 500 för jag orkar inte blanda ut flaskan på 5000iu jag köpte. Har lite nolva hemma ifall jag skulle börja få Gyno.

Bör man köra något annat utöver hcg för att hålla igång bollarna?

HCG behövs inte under året om kurer det kommer inte ge dig effekt ens, Det ända negativa med året om kur är att steroiderna inte ger dig samma pump och effekt som om du hoppar av o hoppar på... Jag går själv på testo E året om o kör tren testo p o känns som o träna rent.. så ska vila från 1 juli tills minst 25 november enbart för de ska kännas av att ja har grejer.. Att gå året om gör också att din kropp inte tar upp på samma sätt och du får motsatt effekt, östrogen kan börja produceras osv!
Citera
2019-02-11, 18:39
Medlem
Citat:
Hallo, har letat efter nån guide kring året runt kurer men inte hittat något av värde att läsa

Har kört 500mcg Testo E sen Maj månad
har börjat med 400mcg Deca i veckan inne på min 5 nu kör 15 totalt.

har ökat ca från 76kg-88kg under tiden,

nu till min fråga. har inte haft några biverkningar, bara mindre acne osv svettas på nätterna vaknar upp lite då o då, det vanliga så att säga,

För att inte skapa total nedstängdhet så har jag kört 250iu Hcg i veckan nu på 500 för jag orkar inte blanda ut flaskan på 5000iu jag köpte. Har lite nolva hemma ifall jag skulle börja få Gyno.

Bör man köra något annat utöver hcg för att hålla igång bollarna?

Sen Tar blodvärdena och leder mycket stryk av året om kur men det är oftast ofarligt om du rör på dig o äter nyttigt, går du på tex tren E mer än 15 veckor då e du 10 år äldre i kroppen påstår dom
Citera
2019-02-12, 09:09
Medlem
UndeadNinjas avatar
Startat med testo e 250mg varje vecka nu till att börja med men kommer med tiden att köra några veckor sustanon och vid något annat tillfället lite andra saker men jag har tänkt att använda testo enhantate som bas iaf genom hela året, kanske att jag börjar köra var 10e dag efter ett tag men annars har jag bara positiva erfarenheter från kurer med enbart testo e då jag kort endast 8-10 veckor så hoppas det blir grymt med ett helår.
Citera
2019-02-12, 11:25
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Startat med testo e 250mg varje vecka nu till att börja med men kommer med tiden att köra några veckor sustanon och vid något annat tillfället lite andra saker men jag har tänkt att använda testo enhantate som bas iaf genom hela året, kanske att jag börjar köra var 10e dag efter ett tag men annars har jag bara positiva erfarenheter från kurer med enbart testo e då jag kort endast 8-10 veckor så hoppas det blir grymt med ett helår.

Lågdos över lång tid < kurer med högre doser då och då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in