2012-11-14, 18:20
Medlem
526s avatar
Jag skiter fullständigt i vem som har rätt och vem som har fel. Jag bara spyr på att höra om skiten på tv. Har blivit matad med det där helvetes jävla skiten om deras jävla bomber och 'dödsoffer' Hamas och skit.
Det där jävla högdragna och pekoralt "allvarliga" och upprörda tonläget de har på tv-helvetet när de ska informera oss. Det låter som om det vore världens viktigaste jävla krig, och att det är sååå jävla hemskt.
Har hört det där jävla helvetes skiten sen jag var barn på 70-80-talet.

De har förpestat hela världen genom att hela tiden pumpat ut negativ energi. Det ligger och pockar på i bakgrunden och gör alla på lite sämre humör. Får alla att tro att världen är lite mer våldsam, och att människan är lite sämre. Som det alltid var krig överallt. Kan de bara inte spränga skiten en gång för alla. Det är ju bara e´n liten jävla plätt där de kastar bomber på varandra. Vem fan bryr sig egentligen. Stäng av. Ta bort.
2012-11-14, 19:14
Awaiting Email Confirmation
Hållet helt men även fast det är ett hemskt krig, så har man blivit jävligt trött på skiten. De gör ju samma saker hela tiden skickar bomber och raketer mot varandra dagarna i ända, år efter år... Inget av dem vill göra något jätte drastiskt, men ingen vill hellre sluta kriga eftersom de små bombar varandra hela tiden som inte gör någon skillnad i kriget förutom att de dödar en massa oskyldiga civila.
2012-11-14, 19:16
Medlem
Fris avatar
Hahaha, jo det har varit samma nyhet som vevats i massmedia i mer än 60 år nu. Vem bryr sig?
Men NUUU finns det en ny "road path map to peace" framförhandlad av Luxemburgs utrikesminister, eller nåt... Går säkert bra den här gången också.
2012-11-14, 19:16
Medlem
Tomatos avatar
Jag är också jävligt trött på det. Enda hoppet står till USA ska jävlas lite mer med Iran, så att Iran utplånar Israel för tid och evighet
Har de sen en långdistansare som kan blåsa iväg USA sen också, blir det nog lugnt ett tag.
2012-11-14, 19:17
Medlem
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag är också jävligt trött på det. Enda hoppet står till USA ska jävlas lite mer med Iran, så att Iran utplånar Israel för tid och evighet
Har de sen en långdistansare som kan blåsa iväg USA sen också, blir det nog lugnt ett tag
.

Det kan de inte, och det har de inte.
2012-11-14, 19:24
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det kan de inte, och det har de inte.
Nej, det är väl så...
Men det hade blivit en bra show
2012-11-14, 19:30
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Nej, det är väl så...
Men det hade blivit en bra show

Det skulle också kunna bli döden flertalet miljoner i Europeiska länder.
[url="
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option"]
http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option[/URL

Citat:
"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force. Let me quote General Moshe Dayan: 'Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother.' I consider it all hopeless at this point. We shall have to try to prevent things from coming to that, if at all possible. Our armed forces, however, are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under
2012-11-14, 19:45
Medlem
Erik Östs avatar
Israel är gamar ,som vanligt!

http://www.youtube.com/watch?v=P6HMFs63V8k

När ska alla vakna?

http://swedish.ruvr.ru/2012_08_23/85945209/

Är det det, med alla följdverkningar, du skiter i ,TS?
Senast redigerad av Erik Öst 2012-11-14 kl. 19:51.
2012-11-14, 20:02
Bannlyst
israel vill inte ha fred, de säger att de vill ha fred men fortsätter tills palestina inte längre finns.
2012-11-14, 21:27
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Jag skiter fullständigt i vem som har rätt och vem som har fel. Jag bara spyr på att höra om skiten på tv. Har blivit matad med det där helvetes jävla skiten om deras jävla bomber och 'dödsoffer' Hamas och skit.
Det där jävla högdragna och pekoralt "allvarliga" och upprörda tonläget de har på tv-helvetet när de ska informera oss. Det låter som om det vore världens viktigaste jävla krig, och att det är sååå jävla hemskt.
Har hört det där jävla helvetes skiten sen jag var barn på 70-80-talet.

De har förpestat hela världen genom att hela tiden pumpat ut negativ energi. Det ligger och pockar på i bakgrunden och gör alla på lite sämre humör. Får alla att tro att världen är lite mer våldsam, och att människan är lite sämre. Som det alltid var krig överallt. Kan de bara inte spränga skiten en gång för alla. Det är ju bara e´n liten jävla plätt där de kastar bomber på varandra. Vem fan bryr sig egentligen. Stäng av. Ta bort.

Tack, då vet vi. Trådar i ämnet finns/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in