Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-01, 14:31
  #13
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omdusermigspring
Får hoppas det löser sig för dig, du får återkomma sen med resultatet.

Kör 60mg från och med idag, knölen är borta med 80% så jag är helt förbluffad hur bra det är.

Ska halvera dosen nu och köra på några månader och se om jag kan bli av med detta för gott.

Rekommenderar raloxifene starkt.

Mvh
Citera
2021-09-29, 17:33
  #14
Medlem
Cokekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Kör 60mg från och med idag, knölen är borta med 80% så jag är helt förbluffad hur bra det är.

Ska halvera dosen nu och köra på några månader och se om jag kan bli av med detta för gott.

Rekommenderar raloxifene starkt.

Mvh


Skicka gärna ett PM vart du fick tag på Raloxifene
Citera
2021-09-30, 18:38
  #15
Medlem
zezonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Kör 60mg från och med idag, knölen är borta med 80% så jag är helt förbluffad hur bra det är.

Ska halvera dosen nu och köra på några månader och se om jag kan bli av med detta för gott.

Rekommenderar raloxifene starkt.

Mvh

Jag skulle också vilja veta vilken shop som säljer raloxifene. Du får gärna skicka i PM.
Citera
2021-10-01, 00:33
  #16
Medlem
StriveUpwardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamasd
Någon som har lyckats få raloxifene via primärvården för detta ändamål? Min erfarenhet hittills är att så fort man nämner läkemedel som har med hormoner att göra så blir man nedstängd direkt "sånt sysslar inte vi med".

Om inte, hur får man bäst tag på detta? express pct com är det enda stället i europa jag har hittat det på.
Remitterar dom dig inte till endokrin då, som sysslar med sånt? Allmänläkare på VC kan typ inget om hormoner, men det betyder inte att du ska förvägras vård för det. Men jag vet hur det kan vara, känns som många läkare inom primär vården är oengagerade och går på rutin och man faller lätt mellan stolarna. Testa att skriva egen remiss till endokrin eller någon androlog, eller sök dig till privatläkare som är inriktade på hormoner och manlig hälsa, typ rewell.
Citera
2021-10-01, 11:09
  #17
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezonen
Jag skulle också vilja veta vilken shop som säljer raloxifene. Du får gärna skicka i PM.
Kolla premium sponsor säljare på brädan, shopen börjar på V och slutar på N.
Citera
2021-10-04, 21:03
  #18
Medlem
Tror vi är många som vill få tag i det, vet dock inte hur mkt fejk som cirkulerar.
Citera
2024-04-03, 12:41
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Kör 60mg från och med idag, knölen är borta med 80% så jag är helt förbluffad hur bra det är.

Ska halvera dosen nu och köra på några månader och se om jag kan bli av med detta för gott.

Rekommenderar raloxifene starkt.

Mvh

Hur gick det? Försvann gynon helt?
Citera
2024-04-03, 13:01
  #20
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Died medicals ralox var underdoserat och eventuellt inte ens ralox
Citera
2024-04-03, 13:37
  #21
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theyra
Hur gick det? Försvann gynon helt?

Har en pytteliten ärta kvar men 90% av min gyno är borta och nu på kur känner jag inte av den alls. Gynon brukade alltid bli lite känslig vid tidigare blasts men inte nu längre.

Mvh
Citera
2024-04-03, 13:37
  #22
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Died medicals ralox var underdoserat och eventuellt inte ens ralox

Har du papper på det eller gaggar du bara?

Mvh
Citera
2024-04-03, 18:00
  #23
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Har du papper på det eller gaggar du bara?

Mvh


Jag gaggar bara,
alltså jag har kört deus raloxifene i typ 4 månader och den har gjort något men min gissning är att den är underdoserad eller innehåller något annat.

Har inga papper för att styrka mitt påstående utan min bevisföring är enbart anekdotisk
Citera
2024-04-03, 18:54
  #24
Medlem
Warhearts avatar
Har hört samma om Deus av folk som kört det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback