Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Kul att läsa att det finns vita danska tjejer på de danska klinikerna, och inte enbart östeuropeiskor.

Hur uppfattade du line-upen överlag på de kliniker du besökte? Jag ser vilka tjejer som finns på hemsidorna, men vad var ditt generella intryck? Är det fler utländska tjejer än danskor där, och i så fall vilka nationaliteter/etniciteter?
Min strategi var att bara välja tjejer med blå ögon. Och det ökar oddsen för att det är vita tjejer.
Jag var lite rädd att Melanie var någon utlänning, för hon är ganska brun på bilderna.
Men som tur är var det bara från solning. Alla 4 som jag besökte var 100% äkta vita danskor!
Jag vet faktiskt inte om det är många utlänningar på bordellerna, för att man får bara hälsa på tjejen som man vill knulla. Det är maximalt 2 tjejer åt gången på bordellerna. Men om det 2 är lediga när man är där kan man se båda tjejerna och välja. Jag fick dock bara se tjejen som jag hade beställt tid hos...
Efter detta dyra besök har jag tänkt att detta gör jag aldrig om...
Men jag tror jag ska prova en sista gång om 3 månader, hehe...
Men jag ska byta taktik, och försöka knulla så många vita tjejer som möjligt på kortaste möjliga tid.
Jag tänker knulla varje tjej i doggy i en kvart utan att komma, och sedan gå vidare till nästa tjej och upprepa det hela. Om det det kommer in någon läskig utlänning eller liknande då tackar jag helt enkelt nej och fortsätter till nästa bordell. Och denna gången tänker jag gå till varje ställe eller ta en buss för att spara pengar...
Jag återkommer med en ny tråd efter besöket.