2012-11-17, 12:16
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEBUS-666
2100 kr. för en timme med mjuk sex.
2600 kr. för en timme med mjuk sex + ass-fucking.

Kändes rätt dyrt för att vara Danmark? Eller har priserna stigit?
Citera
2012-11-17, 12:31
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Kändes rätt dyrt för att vara Danmark? Eller har priserna stigit?
Man kan få knulla för 500-600 danska kr. Men det är nog bara en kvart man får på sig...

det har faktiskt gått ner lite i pris, för att innan hade många bordeller en entre-avgift, och den var på 200 kr.
Det behövde jag inte betala på någon bordell nu, så man kan säga att det faktiskt är 100 kr billigare nu. För om jag inte minns fel kostade det innan för en timme 2000 kr...
Citera
2012-11-17, 13:07
Medlem
BlueStars avatar
Kul att läsa att det finns vita danska tjejer på de danska klinikerna, och inte enbart östeuropeiskor. Hur uppfattade du line-upen överlag på de kliniker du besökte? Jag ser vilka tjejer som finns på hemsidorna, men vad var ditt generella intryck? Är det fler utländska tjejer än danskor där, och i så fall vilka nationaliteter/etniciteter?
Citera
2012-11-17, 14:04
Medlem
Citat:
Wow, Det är henne, jag fattar ingenting, senast jag kollade på sidan hittade jag henne inte.

Nej, hon finns inte med på pige-listan men man måste lära sig att googla om man vill hitta det man söker.
Citera
2012-11-17, 19:27
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Kul att läsa att det finns vita danska tjejer på de danska klinikerna, och inte enbart östeuropeiskor. Hur uppfattade du line-upen överlag på de kliniker du besökte? Jag ser vilka tjejer som finns på hemsidorna, men vad var ditt generella intryck? Är det fler utländska tjejer än danskor där, och i så fall vilka nationaliteter/etniciteter?
Min strategi var att bara välja tjejer med blå ögon. Och det ökar oddsen för att det är vita tjejer.
Jag var lite rädd att Melanie var någon utlänning, för hon är ganska brun på bilderna.
Men som tur är var det bara från solning. Alla 4 som jag besökte var 100% äkta vita danskor!

Jag vet faktiskt inte om det är många utlänningar på bordellerna, för att man får bara hälsa på tjejen som man vill knulla. Det är maximalt 2 tjejer åt gången på bordellerna. Men om det 2 är lediga när man är där kan man se båda tjejerna och välja. Jag fick dock bara se tjejen som jag hade beställt tid hos...

Efter detta dyra besök har jag tänkt att detta gör jag aldrig om...
Men jag tror jag ska prova en sista gång om 3 månader, hehe...

Men jag ska byta taktik, och försöka knulla så många vita tjejer som möjligt på kortaste möjliga tid.
Jag tänker knulla varje tjej i doggy i en kvart utan att komma, och sedan gå vidare till nästa tjej och upprepa det hela. Om det det kommer in någon läskig utlänning eller liknande då tackar jag helt enkelt nej och fortsätter till nästa bordell. Och denna gången tänker jag gå till varje ställe eller ta en buss för att spara pengar...

Jag återkommer med en ny tråd efter besöket.
Citera
2012-11-18, 03:39
Medlem
Inte varit på Cluberotica lr Romantica sen dom tog bort konceptet med prislista på hemsidan.
Har dom fortfarande en rak prislista inne på kliniken, lr är det helt tjejens eget pris som gäller numera?
Citera
2012-11-18, 04:13
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanee
Inte varit på Cluberotica lr Romantica sen dom tog bort konceptet med prislista på hemsidan.
Har dom fortfarande en rak prislista inne på kliniken, lr är det helt tjejens eget pris som gäller numera?
Jag uppfattar det som att dom har en fast prislista. Det skulle inte funka om tjejerna skulle börja rea ut sina fittor. i så fall skulle alla bordellerna börja priskrig med varandra, och det skulle ingen av dom tjäna på!...

I princip alla bordellerna har samma priser. kanske max 100 kr. i skillnad skulle jag tro...
Så det är bara att kolla in prislistan på tex. ( seductiongirls.net )
Och det är mer eller mindre samma val på menyerna som hos tex. romantica och cluberotica...
Citera
2012-11-18, 04:16
Medlem
Aha. För tidigare fick man ju den på papper i handen.
Praktiskt..

"Smakade" du något på Melanie?
Blev lite sugen på en Gensidig..
Citera
2012-11-18, 04:38
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skanee
Aha. För tidigare fick man ju den på papper i handen.
Praktiskt..

"Smakade" du något på Melanie?
Blev lite sugen på en Gensidig..
Nej, jag slickade inte på hennes fitta. Jag vill inte slicka en horas fitta. Jag kan inte låta bli att tänka på alla dom äckliga gubbarna innan som har varit nere och slickat, haha...

Jo, jag vet att dom även har knullat samma fitta, men till det använder dom ju trots all kondom!...

Tjejerna väljer såklart själva vad dom ställer upp på. Men min gissning är att Melanie gärna gör det, hon kysste mig bakom örat och på kroppen utan att jag bad om det. Och det fick igång kuken bara av att hon kysste mig lite...( Fan vilken het tjej )
Citera
2012-11-20, 00:33
Medlem
JEBUS-666s avatar
Här är en uppdatering om MIRA...

Nu när jag tänkte efter så var hon faktiskt svarthårig och inte brunett som jag skrev tidigare!.
Och hon var lagom brun från solning, och inte kritvit som på bilderna. Och jag tror mig minnas att hon har en tatuering på högra sidan av midjan!!?

Och jag tror hon har gått upp i vikt lite, kanske 5 kg om man jämför med bilderna. MEN hon är fortfarande osande het och en 10 poängare i mina ögon. (OCH HON ÄR INTE FET) Tydlingen fick jag minnesförlust i 4 dagar antagligen pågrund av att det var svårt att inte bara stirra på hennes perfekta bröst och tokheta ass!...

Det verkar som hon har tagit en paus, men jag hoppas hon kommer tillbaka!...
Om någon missade länken från Boomfuck till hennes bilder= http://www.romantica.dk/pigerne/mira
Citera
2012-11-20, 05:46
Medlem
JEBUS-666s avatar
Citat:
Här är en uppdatering om MIRA...

Nu när jag tänkte efter så var hon faktiskt svarthårig och inte brunett som jag skrev tidigare!.
Och hon var lagom brun från solning, och inte kritvit som på bilderna. Och jag tror mig minnas att hon har en tatuering på högra sidan av midjan!!?

Och jag tror hon har gått upp i vikt lite, kanske 5 kg om man jämför med bilderna. MEN hon är fortfarande osande het och en 10 poängare i mina ögon. (OCH HON ÄR INTE FET) Tydlingen fick jag minnesförlust i 4 dagar antagligen pågrund av att det var svårt att inte bara stirra på hennes perfekta bröst och tokheta ass!...

Det verkar som hon har tagit en paus, men jag hoppas hon kommer tillbaka!...
Om någon missade länken från Boomfuck till hennes bilder= http://www.romantica.dk/pigerne/mira
Nu när jag kollade på bilderna igen så är hon ju faktiskt lite solbränd och inte krititvit som jag sa tidigare. Hon är dock lite brunare i verkligheten...
Citera
2014-10-15, 08:57
Medlem
VanDeKeizers avatar
Nån som besökt Michella Naturella på senare år och kan berätta lite hur ni upplever henne?
Misstänker att bilderna inte är helt rättvisa. Hon har ju även varit 22 år i en massa år nu. Så då snarare närmare 30?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in