Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-02, 04:54
  #5377
Medlem
Run3s avatar
Vad var anledningen till att hans tjej höll på med "Kjellmania"? Hade hon slutat på sitt jobb eller vad var det? Det skulle förklara varför Martin måste ha in mer deg.
Citera
2021-03-02, 10:59
  #5378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ingen kan väl tro att han kommer anställa en redaktör?

Så sjukt taskigt mot sin syssling med att hålla henne på halster.

Fel igen!
Hon antälldes i live sändning idag ^^.

Om man vill ha mer bevis för Martins eventuella benzomissbruk så kan man lyssna första 5 minuterna av nya division 9. Han hade tydligen somnat i stolen när han skulle klippa podden.

Jag tycker dock att han låter alldeles för klar på rösten för att va benzotorsk. De som jag sett benzade har knappt kunnat prata samtidigt.
Citera
2021-03-02, 11:54
  #5379
Medlem
Rejält skutt på patreon dock. Det får man ge honom.
Citera
2021-03-02, 12:15
  #5380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
Fel igen!
Hon antälldes i live sändning idag ^^.

Om man vill ha mer bevis för Martins eventuella benzomissbruk så kan man lyssna första 5 minuterna av nya division 9. Han hade tydligen somnat i stolen när han skulle klippa podden.

Jag tycker dock att han låter alldeles för klar på rösten för att va benzotorsk. De som jag sett benzade har knappt kunnat prata samtidigt.

Japp, tar jag på mig - igen vet jag dock inte.

Nu är det ju inte visuellt och det finns ju skillnad på att vara bensad och bensad - som du säkerligen förstår.

Det verkar vara bristvara på roliga gäster så nu ska det bli mer tråkiga musiker. Yeyyy!

Edit: Hur många gånger ska han tjata om sin sexiga tjejs pisstråkiga hemsida?
Citera
2021-03-02, 13:51
  #5381
Medlem
Martins benzomissbruk är glasklart. Lyssna själva på gamla avsnitt och jämför hans stämma med nu.

Man brukar säga att om man får benso utskrivet får man det livet ut. Den at:n är inte att leka med.
Citera
2021-03-02, 18:58
  #5382
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Martins benzomissbruk är glasklart. Lyssna själva på gamla avsnitt och jämför hans stämma med nu.

Man brukar säga att om man får benso utskrivet får man det livet ut. Den at:n är inte att leka med.

Nej det får man inte.
Majoriteten av läkarna idag snålar ordentligt och vill helst bara skriva ut ett fåtal gånger.

Tror däremot inte att Martin har benso på recept.
Han har ju varit öppen med att han brukar flera olika droger och köper "på gatan".
Det kan vara en anledning till att han tar för mycket.
Tar man enligt anvisning blir man inte s.a.s bensad.
Citera
2021-03-02, 20:36
  #5383
Medlem
Jävla tjat om droger. Har lyssnat sen originalpoddens start och jag har då tammefan inte hört nåt sluddrande. Inte för att jag tänker dubbelkolla ert yrande men det vore klädsamt om ni slängde med tidskod nästa gång ni har missuppfattat nånting. Att han somnar sittandes redigerandes är väl inte så underligt om man dras med sömnbrist, men det kanske är svårt att relatera till om man inte har ett jobb att sköta så den fattar jag om ni missar. Men ni kan säkert ert knark, det betvivlar jag inte.
Citera
2021-03-02, 22:21
  #5384
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Jävla tjat om droger. Har lyssnat sen originalpoddens start och jag har då tammefan inte hört nåt sluddrande. Inte för att jag tänker dubbelkolla ert yrande men det vore klädsamt om ni slängde med tidskod nästa gång ni har missuppfattat nånting. Att han somnar sittandes redigerandes är väl inte så underligt om man dras med sömnbrist, men det kanske är svårt att relatera till om man inte har ett jobb att sköta så den fattar jag om ni missar. Men ni kan säkert ert knark, det betvivlar jag inte.
Han har ju t.o.m. öppet berättat om drogsemestrar han har haft med tjejen.
Citera
2021-03-02, 22:28
  #5385
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Nej det får man inte.
Majoriteten av läkarna idag snålar ordentligt och vill helst bara skriva ut ett fåtal gånger.

Tror däremot inte att Martin har benso på recept.
Han har ju varit öppen med att han brukar flera olika droger och köper "på gatan".
Det kan vara en anledning till att han tar för mycket.
Tar man enligt anvisning blir man inte s.a.s bensad.
Folk har spekulerat kring att Sebastian Järpehag är hans kran. Det skulle förklara varför Sebastian fått vara programledare, periodvis varit med så mycket, och hållt på att odla hemma hos Martín. De verkar inte passa så bra ihop, men trots det får han inflytande.
Citera
2021-03-03, 00:12
  #5386
Medlem
Ryktena om Sonebys knarkande känns liiiiite överdrivna.
Citera
2021-03-03, 05:38
  #5387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Nej det får man inte.
Majoriteten av läkarna idag snålar ordentligt och vill helst bara skriva ut ett fåtal gånger.

Tror däremot inte att Martin har benso på recept.
Han har ju varit öppen med att han brukar flera olika droger och köper "på gatan".
Det kan vara en anledning till att han tar för mycket.
Tar man enligt anvisning blir man inte s.a.s bensad.

Ja, det snålas som fan med det men det är fortfarande sägningen din autist. Jag tror inte heller Martin får det på recept utan trycker väl i sig falska pissvallar utan karta han köpt på FS.
Citera
2021-03-03, 05:40
  #5388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Jävla tjat om droger. Har lyssnat sen originalpoddens start och jag har då tammefan inte hört nåt sluddrande. Inte för att jag tänker dubbelkolla ert yrande men det vore klädsamt om ni slängde med tidskod nästa gång ni har missuppfattat nånting. Att han somnar sittandes redigerandes är väl inte så underligt om man dras med sömnbrist, men det kanske är svårt att relatera till om man inte har ett jobb att sköta så den fattar jag om ni missar. Men ni kan säkert ert knark, det betvivlar jag inte.

Tidskoden är hela avsnitten din mupp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback