Fick hem en påse av detta idag, köpt från Asken. Slog det 1:35, funkar hur bra som helst! Är väl inrökt på AKB-48f, blir idag mest trött och irriterad på samma batch som var på gränsen till för mycket för några veckor sedan och nu på STS fick jag iallafall ett riktigt rus.
Vidare skulle jag vilja påstå att STS-135, för mig, är bland de bättre av alla cannabinoider jag prövat (vilket är dom flesta som funnits tillgängliga sedan första Spice kom) när det kommer till att likna cannabis rusmässigt. Blev inte alls så skev som jag räknat med, siktade förväntningsrevolvern lågt och väntade mig något i stil med AM-psykoserna (som folk fortfarande envisas med att kalla rus och önskvärda) och döm om min förvåning när det var ett uteslutande behagligt och mellow indica-aktigt rus som smög sig på.
Och ja, ni läste rätt, det
smög sig på - inte alls som de senaste tiotal syntetiska cannabinoider som spätt ut den kemiska avfallstunna jag kallar kropp, där ruset har slagit som en slägga i trynet och sedan dalat därifrån. Det var snarare så att jag kanske råkade få i mig för mycket på en gång, fortsatte ju bara röka när det aldrig kickade tills jointen var slut (annars röker jag tills det känns av och sedan släcker den) och blev aningen chockad när jag plötsligt satt ordentligt bränd i soffan! Även det en oväntad och minst sagt välkommen likhet med cannabis, enligt mig är STS helt klart något att hänga i julgranen iallafall
Summering:
* I stora drag lika dospotent som AKB. 1:35 var inga problem, men vidare tester får nog utföras innan ordentligt omdöme kan lämnas på denna fråga.
* Rusgivande trots för tillfället kraftig tolerans mot AKB-48f, alltså ingen större korstolerans verkar det som.
* Luktar inte fisk eller något annat vidrigt som skvallrats om här på FB, luktade inte speciellt mycket alls faktiskt.
* Ruslängd ca 30-45 minuter, smyger sig på, peakar och sedan dalar istället för att börja med en peak och sedan gå nedåt därifrån.
* Inte speciellt skevt rus, så ni som är ute efter något i AM/MAM/EAM-stil får nog söka elsewhere tyvärr.
* Väldigt behagligt rus däremot, tung i kroppen och mjuk innanför hjässan.
Fler frågor?