Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-25, 17:45
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Hur i hela friden mäter du upp 0,03 på ögonmått????

Två små slag på påsen sen är det nog rätt lagom, brukar köra så i pipa.
Citera
2013-02-12, 21:34
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Hur står sig denna mot de övriga cannabinoiderna? Ser att den finns att tillgå på lite inrikesshopar.
1:35 bra blandning?
Citera
2013-02-12, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Hur står sig denna mot de övriga cannabinoiderna? Ser att den finns att tillgå på lite inrikesshopar.
1:35 bra blandning?

Mitt intryck är att den är en aning mindre potent än t.ex. MAM-2201, AKB48/F och EAM-2201.

Ett mellanting mellan UR-144 och MAM-2201 om det säger dig något.
Citera
2013-02-14, 04:06
Medlem
1:35 är en okej blandning

sts135 och akb48f är riktigt bra båda två och är ju dem som är dem lagliga nu vad jag vet
Citera
2013-02-21, 15:33
Bannlyst
Borde finnas mer som testat denna nu, väldigt mycket snack och väldigt lite beskrivningar av ruset.
Citera
2013-02-28, 23:56
Medlem
Hälften så stark som Ur, mam, akb-48f.

Funkar men nog den sämsta på marknaden skulle ja nog påstå. Påminner av Ur 144 med ungefär hälften av styrkan borta.
Eam är klart en av dom bästa lagliga just nu enligt mig. Akb 48-f kommer på andra plats

mvh
Citera
2013-03-01, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehe1337
Hälften så stark som Ur, mam, akb-48f.

Funkar men nog den sämsta på marknaden skulle ja nog påstå. Påminner av Ur 144 med ungefär hälften av styrkan borta.
Eam är klart en av dom bästa lagliga just nu enligt mig. Akb 48-f kommer på andra plats

mvh

Jag tror att du fått tag på dåligt STS. Det jag har är potentare än UR men inte lika potent som MAM-2201 t.ex.

Någon mer som vill dela sina erfarenheter av STS-135?
Citera
2013-03-01, 04:03
Medlem
fackads avatar
Är STS-135 godkänd? jag har beställt 15 g nu
Citera
2013-03-01, 15:37
Medlem
Den fungerar, men de går inte gemföra med eam, akbf t.ex. Kort och svagt rus.
inget jag lär köpa igen villsäga

Köpt ifrån D##g##r
Citera
2013-03-01, 18:34
Medlem
FUCKFUCKFUCKFUCKs avatar
Fick hem en påse av detta idag, köpt från Asken. Slog det 1:35, funkar hur bra som helst! Är väl inrökt på AKB-48f, blir idag mest trött och irriterad på samma batch som var på gränsen till för mycket för några veckor sedan och nu på STS fick jag iallafall ett riktigt rus.

Vidare skulle jag vilja påstå att STS-135, för mig, är bland de bättre av alla cannabinoider jag prövat (vilket är dom flesta som funnits tillgängliga sedan första Spice kom) när det kommer till att likna cannabis rusmässigt. Blev inte alls så skev som jag räknat med, siktade förväntningsrevolvern lågt och väntade mig något i stil med AM-psykoserna (som folk fortfarande envisas med att kalla rus och önskvärda) och döm om min förvåning när det var ett uteslutande behagligt och mellow indica-aktigt rus som smög sig på.

Och ja, ni läste rätt, det smög sig på - inte alls som de senaste tiotal syntetiska cannabinoider som spätt ut den kemiska avfallstunna jag kallar kropp, där ruset har slagit som en slägga i trynet och sedan dalat därifrån. Det var snarare så att jag kanske råkade få i mig för mycket på en gång, fortsatte ju bara röka när det aldrig kickade tills jointen var slut (annars röker jag tills det känns av och sedan släcker den) och blev aningen chockad när jag plötsligt satt ordentligt bränd i soffan! Även det en oväntad och minst sagt välkommen likhet med cannabis, enligt mig är STS helt klart något att hänga i julgranen iallafall

Summering:
* I stora drag lika dospotent som AKB. 1:35 var inga problem, men vidare tester får nog utföras innan ordentligt omdöme kan lämnas på denna fråga.

* Rusgivande trots för tillfället kraftig tolerans mot AKB-48f, alltså ingen större korstolerans verkar det som.

* Luktar inte fisk eller något annat vidrigt som skvallrats om här på FB, luktade inte speciellt mycket alls faktiskt.

* Ruslängd ca 30-45 minuter, smyger sig på, peakar och sedan dalar istället för att börja med en peak och sedan gå nedåt därifrån.

* Inte speciellt skevt rus, så ni som är ute efter något i AM/MAM/EAM-stil får nog söka elsewhere tyvärr.

* Väldigt behagligt rus däremot, tung i kroppen och mjuk innanför hjässan.

Fler frågor?
Citera
2013-03-03, 16:23
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har använt AKB48F och UR-144 ett tag nu och prövat att göra en mix på 500mg STS och ca 10-12g vanlig tobak. Tycker inte alls att STS var särskillt bra, ruset påminnde lite om AKB fasst 2-3 ggr svagare ungefär. Enligt mig inget att hänga i julgranen, så om ni ska köpa noider så rekommenderar jag AKB samt nya EAM-2201.

/Mvh
Citera
2013-03-03, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FUCKFUCKFUCKFUCK
Fick hem en påse av detta idag, köpt från Asken. Slog det 1:35, funkar hur bra som helst! Är väl inrökt på AKB-48f, blir idag mest trött och irriterad på samma batch som var på gränsen till för mycket för några veckor sedan och nu på STS fick jag iallafall ett riktigt rus.

Vidare skulle jag vilja påstå att STS-135, för mig, är bland de bättre av alla cannabinoider jag prövat (vilket är dom flesta som funnits tillgängliga sedan första Spice kom) när det kommer till att likna cannabis rusmässigt. Blev inte alls så skev som jag räknat med, siktade förväntningsrevolvern lågt och väntade mig något i stil med AM-psykoserna (som folk fortfarande envisas med att kalla rus och önskvärda) och döm om min förvåning när det var ett uteslutande behagligt och mellow indica-aktigt rus som smög sig på.

Och ja, ni läste rätt, det smög sig på - inte alls som de senaste tiotal syntetiska cannabinoider som spätt ut den kemiska avfallstunna jag kallar kropp, där ruset har slagit som en slägga i trynet och sedan dalat därifrån. Det var snarare så att jag kanske råkade få i mig för mycket på en gång, fortsatte ju bara röka när det aldrig kickade tills jointen var slut (annars röker jag tills det känns av och sedan släcker den) och blev aningen chockad när jag plötsligt satt ordentligt bränd i soffan! Även det en oväntad och minst sagt välkommen likhet med cannabis, enligt mig är STS helt klart något att hänga i julgranen iallafall

Summering:
* I stora drag lika dospotent som AKB. 1:35 var inga problem, men vidare tester får nog utföras innan ordentligt omdöme kan lämnas på denna fråga.

* Rusgivande trots för tillfället kraftig tolerans mot AKB-48f, alltså ingen större korstolerans verkar det som.

* Luktar inte fisk eller något annat vidrigt som skvallrats om här på FB, luktade inte speciellt mycket alls faktiskt.

* Ruslängd ca 30-45 minuter, smyger sig på, peakar och sedan dalar istället för att börja med en peak och sedan gå nedåt därifrån.

* Inte speciellt skevt rus, så ni som är ute efter något i AM/MAM/EAM-stil får nog söka elsewhere tyvärr.

* Väldigt behagligt rus däremot, tung i kroppen och mjuk innanför hjässan.

Fler frågor?

Alltid trevligt med personer som varit med på rökmixmarknaden. Jag skulle vilja fråga om du rökt någon GEN1 mix eller SC tillräckligt nyligen för att kunna jämföra med dessa? (JWH-018 t.ex)

Tyckte nämligen att effekten brukade smyga sig på (även om ett väldigt tydligt tryck i skallen talade om att något var på väg) när jag rökte Spice och det var så trevligt, ruset blev alltid så lugnt och behagligt.

Dessutom tyckte jag att de var mer uppåt förr, det hände aldrig att jag somnade mitt på dagen på gamla mixar. Fast kanske beror det på att man rökte med mer måtta på den tiden...

Skulle därför vilja veta om STS-135 skulle kunna ha det jag saknar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in