Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2024-02-13, 07:57
  #109
Medlem
Någon som har fått uppleva att bli tagen av en kvinna med strapon liggandes på rygg?
Då kan hon leka med min kuk under tiden hon tar mig 🙂
En dröm ju att få uppleva 🙂
Citera
2024-02-16, 22:33
  #110
Medlem
Ja, det är skönt att bli tagen så. Fast bakifrån är ändå skönare.
Citera
2024-02-18, 15:27
  #111
Medlem
Mitt kk har länge varit i intresserad av min röv. Hon gillar att ge prostatamassage och pulla mig med dildos.
Så jag började leta och fann på ebay en strapon med tre dildos. Två korta men ganska grova och en stor grov. Så när hon packade upp sin present var skickad från Kina, blev hon överförtjust.
Tog lite tid att fixa och dit löskukarna på rätt ställe. Hon blev alltså dubbelpenetrerad, samtidigt som jag blev knullad i röven. Grymt härligt!! Tyvärr var selen lite för liten så den gick inte riktigt att spänna fast ordentligt.
Nästa gång vi ses ska jag fixa ett bälte och förlänga selen. Funderar på om hon inte borde ha en kukring med vibrator på den dildon som hon har i fittan så hon blir ännu vildare.
Citera
2024-04-05, 20:24
  #112
Medlem
Blev tagen av min sambo med strapon. Fyfan vad sexigt att se hennes bröst och ha en kuk i mig. blir att köpa en större .
Citera
2024-04-14, 02:25
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige13579
Någon som har fått uppleva att bli tagen av en kvinna med strapon liggandes på rygg?
Då kan hon leka med min kuk under tiden hon tar mig 🙂
En dröm ju att få uppleva 🙂

Jag byggde en platå av kuddar som min man låg på rygg på, så jag fick plats för mina ben under hans så att säga. Så sittandes på knä, på var sida om kuddarna, kunde jag ta honom lugnt & rytmiskt samtidigt som jag med båda händerna kunde leka med såväl kulor som kuk. Han kunde vinkla bäckenet så dildon tog precis rätt & han kämpade som fan för att inte komma. Och jag njuter av att se njutning, så var lika skönt för mig. Hoppas du fått/får uppleva det! 👍
Citera
2024-04-21, 09:33
  #114
Medlem
Det är helt underbart att bli tagen med en strap on. Både fysiskt och mentalt som undergiven. Tar den rätt mjölkas prostatan och sperma sipprar ut. Så underbart att bli knullad med en massa sperma på sitt ansikte liksom
Citera
2024-04-21, 17:32
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalkonWater
Jag byggde en platå av kuddar som min man låg på rygg på, så jag fick plats för mina ben under hans så att säga. Så sittandes på knä, på var sida om kuddarna, kunde jag ta honom lugnt & rytmiskt samtidigt som jag med båda händerna kunde leka med såväl kulor som kuk. Han kunde vinkla bäckenet så dildon tog precis rätt & han kämpade som fan för att inte komma. Och jag njuter av att se njutning, så var lika skönt för mig. Hoppas du fått/får uppleva det! 👍
Låter underbart!
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback