Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2006-07-30, 14:01
Medlem
FallMedStils avatar
Jag lyckades logga in på tank 2 men sen händer inte mkt mer än att jag ser en klocka som går 1 h fel och ett par minitanks i en liten bana. Vad är det jag gör fel?
2006-07-30, 15:39
Medlem
du måste kontakta han, hur roligt är det med en 2 tanks som åker runt i huset på eget bevåg.
2006-07-30, 15:51
Medlem
heh.. testade den för typ 1 år sen eller nått sånt och minns att det var riktigt kul..
2006-07-30, 18:56
Medlem
Cum*s avatar
Flashrutan på sidan är runt 300px hög här så det är rätt svårt att navigera på sidan
2006-07-30, 20:22
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cum*
Flashrutan på sidan är runt 300px hög här så det är rätt svårt att navigera på sidan
http://www.gamereality.se/splash+.swf - Här är en fungerande länk. Koden på hans indexsida ser lite knasig ut måste jag säga.
2006-07-30, 23:03
Medlem
Spaders avatar
Denna tråd startade utan kommersiella intressen från magi - men har nu på senare formats till något annat iom att kommersiella intressen nu finns med i bilden (vilket framgår av hans sida; about-delen - där magi (och hans företag?) säljer tjänster till andra företag).

Tråden bryter för nuvarandet mot regel 1.01. Annonser och spam är förbjudet så jag låser denna tråd tills jag diskuterat färdigt detta fall med mina kollegor i Outlaw.

*** tråd låst ***

/Spader, mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in