Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-01-25, 17:41
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passenger-X
Tjá det där med att "gå ut", inleda, och sedan säga nej verkar ju många damer kicka på också.
Åtminstone av en handfull krogupplevelser att döma.

Personligen vet jag inte hur många tjejer jag spanade på i LOS men tackade nej, det berodde väl dock inte på att jag hade sagt nej till ett gratisknull med dom i Sverige, men snarare på att min säd helt enkelt inte räckte åt dom alla, eller pengarna heller för den delen.
Lätt hänt också att bli lite kräsen när alla tjejer vill bli knullade av en, då blir det som automatiskt att man sållar en hel del.
Nyttigt att pröva på att vara "tjej" några veckor..

Är sambon din okej med att du tar igen lite av dina ungdomsår med glädjetöser..?
Inte för att man inte kan göra det ändå, bara nyfiken, vet att det finns en del tjejer som är okej med det, det vore väl en kvalité som nästa flickvän gärna får besitta..

Jag och kompisen har levt varje fredag till måndag med tjejerna på och omkring Istergade i över tio år, aldrig nåågon smitta trots mycke fitta med unga flickor
Citera
2024-01-27, 13:29
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goranha
Jag och kompisen har levt varje fredag till måndag med tjejerna på och omkring Istergade i över tio år, aldrig nåågon smitta trots mycke fitta med unga flickor
Låter härligt, har tyvärr lite långt dit för mig. Letar fitta i Sverige är dock svårt utanför storstäderna.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback