"
hej babes
Hoppas det är bra med er, puppets. Jag saknar att höra av er! Älskar när ni kommenterar och berättar egna historier som jag får glädjen att publicera här. Ni och hela bloggen blir ju en del av min historia här på internet. Vem vet vad jag gör med den i framtiden liksom. Jag spelade ju in en videoblogg direkt efter att jag skrev det förra inlägget, men klippet är för stort för att läggas upp på YouTube står det. Ca 20 min långt, där jag svarar på massa frågor, och så förstår jag inte riktigt längre hur man bäddar in klippet här med HTML-kodning. Fett drygt. Någon som har en lösning på problemen?
Verkar bara ha missat någon knapp eller så.
Jag mår bra idag. Har varit ren i 3, snart 4 dagar. Känns fett! Aaron har åkt på LVM-hem och är kanske borta i ett halvår nu. Minst 3 månader i alla fall. Undrar hur han kommer vara när han är ute igen. Fan vad sjukt och udda det kommer kännas. Känns redan nu wierd och obehagligt typ, haha. Såg nya Beck-filmen “Invasionen” för ett par dagar sedan då den kom ut. Den var fan rätt schyst alltså. Inte någon av de bästa i serien, men medelmåttig. Tråkigt att både Peter Haber och Mikael Persbrandt börjar bli gamla och gubbiga i rollerna, och verkar ha tappat glöden under de sista filmerna.
Jag försöker bara få tiden att rulla på nu när jag har abstinens och bara inte orkar ett jävla skit, är lack på allt och alla just nu och igår satt jag verkligen hela dagen med en hink framför ansiktet, och jag trodde aldrig det skulle gå över! Fy fan vad mycket äcklig galla jag spydde, och kunde inte ens dricka en tesked(!) svalt vatten utan att få 20 hulkningar efteråt. Hehe, vilken härlig beskrivning ni fick där nu.
Perfekt. Ni får ha en fortsatt trevlig dag nu, love you!
3 days ago on 26 March 2015 ~ 12:49pm 1 note
psykos för evigt
Jag ska börja förbereda videoinlägget jag lovat, och tror jag gör det i kväll eller i morgon. Just nu är jag hundvakt i ett par dagar och det har varit fullständigt kaos med heroinöverdoser, rymning från intensiven, akut-LVM, snuten, advokater, samtal från myndigheter, skulder som ska betalas, dödshot med mera. Ska ta upp allt sådant i videon sedan. Det har hänt massor, och jag orkar bara helt enkelt inte blogga så mycket just nu. Kommer inte få träffa Aaron på kanske ett halvår heller. Minst 3 månader i alla fall…
Hoppas ni har det bra och överlever tills jag postat videobloggen, hihi. Puss. Nu ska jag ta en fix och se en film."