2012-12-10, 19:50
Medlem
Hej idag bestämde jag mig för att komma igång med med träningen, har gymmat lite innan men aldrig gått in seriöst i träningen.

Till skillnad från förut så har jag bestämt mig för att köra träning med min egna kroppsvikt blev lite inspirerad av något som heter barstarzz (kolla på youtube så finns det massa videos)

Så ska köra igenom kroppsövningar som de tippsar om på youtube så får jag se om jag blivit något starkare om någon/några månader

Körde igenom mitt första pass idag jobbigt som bara den har riktigt svårt med 10 raka pull ups men snart så är jag där

Varför jag gör den här tråden är för att jag ska ha något att kolla tillbaks på när jag kommit en bit in i träningen.
Citera
2012-12-14, 17:29
Medlem
Dags för en liten uppdatering nu då

Har tränat 3 ggr kör varannan dag kör ena gången bröst och triceps andra gången rygg och biceps.
Har fått grymt med träningsverk efter varje träningspass.

Samtidigt jag började med denna träning så har jag även slutat trycka i mig socker i form av cola och annat.
I vanliga fall drack jag en energidryck varje dag, jag har känt suget riktigt mycket efter godis och liknande redan, men detta ska jag kunna leva utan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in