2013-09-07, 09:17
Medlem
Jag r intresserad att kra fr skitsummor, grna idiotsystem som ger stora pengar.
2013-09-07, 12:45
Medlem
framtands avatar
Ja intresse finns nog men lite toppstyrning skulle nog krvas. Upprensning och nyvrvning!
2013-09-13, 00:17
Medlem
plingplong007s avatar
Nu nr vintern kommer och skrllarna dugga ttt i omgngarna kan vi kra igng ngot. Insats 50kr (?) och lira skrllsystem efter dom stora pengarna. Finns det intresse fr detta s kan jag starta igng ett lag!
2013-09-13, 11:40
Medlem
Dra igng ett 50:- per andel, s jagar vi in 7:an.
Fr ju skert ihop minst 10st skulle jag tro.
2013-09-13, 18:46
Medlem
plingplong007s avatar
Eftersom Flashback V75 lag gick i graven s har jag startat igng ett nytt. Skicka pim eller mail till xiceman66@hotmail.com om ni r sugna p att vara med.

Det finns en hel del personer hr inne som r riktigt vassa inom travet. Om vi alla kan samarbeta och dela med sig av sin kunskap s kan detta bli riktigt bra
Senast redigerad av plingplong007 2013-09-13 kl. 18:49.
2013-09-21, 12:08
Medlem
ddf66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingplong007
Eftersom Flashback V75 lag gick i graven s har jag startat igng ett nytt. Skicka pim eller mail till xiceman66@hotmail.com om ni r sugna p att vara med.

Det finns en hel del personer hr inne som r riktigt vassa inom travet. Om vi alla kan samarbeta och dela med sig av sin kunskap s kan detta bli riktigt bra

Ingenting hnder !?

Varfr startas inte omgngen eller att ngon info skickas ut ?
2013-09-21, 13:55
Medlem
plingplong007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddf66
Ingenting hnder !?

Varfr startas inte omgngen eller att ngon info skickas ut ?
Tjena! Jag har skickat ut mail men dessa har kanske inte kommit fram? Jag skriv shr i det mail jag skickade ut:

Hej!

Eftersom det frra laget vi hade nu ska avvecklas s startar jag igng ett nytt. Vi kommer i detta lag ha ett andelspris p 50kr. Systemet kommer vara ett s kallad skrllsystem. Det innebr att vi kommer spela frcka system dr utdelningen minst ska vara 50 000kr p vrt system. Tanken jag har haft r att vi kr igng laget till V75 omgngen p Bergsker den 5 Oktober. Ni fr grna frga andra om dom vill vara med i laget. Ju fler vi r, desto roligare blir det.
2013-09-21, 15:06
Medlem
Jag har inte heller ftt ngot mail bara s du vet.
2013-09-24, 13:41
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Hej!

Eftersom det frra laget vi hade nu ska avvecklas s startar jag igng ett nytt. Vi kommer i detta lag ha ett andelspris p 50kr. Systemet kommer vara ett s kallad skrllsystem. Det innebr att vi kommer spela frcka system dr utdelningen minst ska vara 50 000kr p vrt system. Tanken jag har haft r att vi kr igng laget till V75 omgngen p Bergsker den 5 Oktober. Ni fr grna frga andra om dom vill vara med i laget. Ju fler vi r, desto roligare blir det.

Skrllsystem...

Men vnta nu...om ert frra V75-lag misslyckades s finns det knappast ngon tilltro till att ett nytt lag helt pltsligt skulle klara av ngot som r svrare?

Att ta ut skrllsystem gr man oftast genom att spika tre hstar som ger tminstone 10 i vinnarodds. Dessutom behver man sannolikt ytterligare ngon mindre skrll i ngot av dom vriga fyra loppen.

Hur tar man ut 3 skrllspikar? Det finns tv stt...

- Man blundar och stter pekfingret i V75-programmet. Om den hsten inte ger minst 10 i vinnarodds s gr man ett nytt frsk. Efter lite pekande s har man tagit ut tre skrllspikar.

Pratar vi nu om V75-spel eller om ngot som mer pminner om Lotto?

- Det andra sttet att ta ut tre skrllspikar r att ytterst noga analysera loppen och drmed hitta tre hstar som ger minst 10 i vinnarodds och d vlja dessa som spikar.

Om man vljer det andra sttet s pratar vi fortfarande om V75-spel och inte om Lotto.

Nu terstr det fyra lopp. Skall man ha ngon nytta av att dom tre skrllspikarna gr in s mste man hitta vinnaren i dom fyra terstende loppen...annars blir det bara smpengar tillbaka.

Man behver allts minst 10 hstar i vart och ett av dom fyra terstende loppen fr att vara ngotsnr sker. Det kostar 10x10x10x10=10000 rader > 5000 riksdaler.

Med 50 kronors insats behver ni med andra ord 100 betalande medlemmar.

Citat:

Vilka r dessa personer? Varfr sg dom inte till att ni vann oavbrutet frra gngen ni spelade i lag?

Man mste frst att fr att kunna spela skrllsystem s mste man vara minst lika duktig p att plocka ut "vanliga V75-system".

Vilka av er har kontakterna med trnare, kuskar och vrig stallpersonal? Kan ni ht lsa ett travprogram korrekt? Har ngon av er ht varit inne p ATG och luslst en hsts senaste 10 lopp fr att utrna vilka motstndare hsten hade d den vann eller frlorade?
2013-09-24, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Skrllsystem...

Men vnta nu...om ert frra V75-lag misslyckades s finns det knappast ngon tilltro till att ett nytt lag helt pltsligt skulle klara av ngot som r svrare?

Att ta ut skrllsystem gr man oftast genom att spika tre hstar som ger tminstone 10 i vinnarodds. Dessutom behver man sannolikt ytterligare ngon mindre skrll i ngot av dom vriga fyra loppen.

Hur tar man ut 3 skrllspikar? Det finns tv stt...

- Man blundar och stter pekfingret i V75-programmet. Om den hsten inte ger minst 10 i vinnarodds s gr man ett nytt frsk. Efter lite pekande s har man tagit ut tre skrllspikar.

Pratar vi nu om V75-spel eller om ngot som mer pminner om Lotto?

- Det andra sttet att ta ut tre skrllspikar r att ytterst noga analysera loppen och drmed hitta tre hstar som ger minst 10 i vinnarodds och d vlja dessa som spikar.

Om man vljer det andra sttet s pratar vi fortfarande om V75-spel och inte om Lotto.

Nu terstr det fyra lopp. Skall man ha ngon nytta av att dom tre skrllspikarna gr in s mste man hitta vinnaren i dom fyra terstende loppen...annars blir det bara smpengar tillbaka.

Man behver allts minst 10 hstar i vart och ett av dom fyra terstende loppen fr att vara ngotsnr sker. Det kostar 10x10x10x10=10000 rader > 5000 riksdaler.

Med 50 kronors insats behver ni med andra ord 100 betalande medlemmar.

Vilka r dessa personer? Varfr sg dom inte till att ni vann oavbrutet frra gngen ni spelade i lag?

Man mste frst att fr att kunna spela skrllsystem s mste man vara minst lika duktig p att plocka ut "vanliga V75-system".

Vilka av er har kontakterna med trnare, kuskar och vrig stallpersonal? Kan ni ht lsa ett travprogram korrekt? Har ngon av er ht varit inne p ATG och luslst en hsts senaste 10 lopp fr att utrna vilka motstndare hsten hade d den vann eller frlorade?

Kunskap finns skert p ngon vettig niv. Det stora problemet brukar vara att demokratiska system i princip aldrig blir varken lnglivade eller lnsamma.
2013-09-24, 14:46
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Kunskap finns skert p ngon vettig niv. Det stora problemet brukar vara att demokratiska system i princip aldrig blir varken lnglivade eller lnsamma.

Precis, det slutar alltid med att man vljer ett slags gyllene medelvg...vilket oftast blir dligt.

Via det spelbolag jag r med i s har jag lrt knna 5-6 av dom bsta travtipparna i landet och dom opererar undantagslst ensamma.

Sen finns det sjlvklart mindre spelbolag dr 2-3 eldsjlar framgngsrikt tippar tillsammans men dr avsikten nd inte r att producera ett demokratiskt system.

I vrt spelbolag har vi kontakt med ngra andra spelbolag som likt oss drar in hyfsat med pengar och gr med vinst. Vi utbyter ibland lite erfarenheter och trffas p dom stora travloppen i Sverige och klmmer ngra whisky och har det trevligt.

Mnga som gr med i ngot spelbolag gr in med frvntningar p att vinna pengar. D skall man komma ihg att runt 95 % av alla som tippar inte vinner en krona. Mnga spelbolag r ocks alldeles fr kortsiktiga. Den viktigaste egenskapen hos en travtippare r (frutom kunskap) tlamod.
2013-09-25, 12:14
Medlem
framtands avatar
Herregud r Moltas hr och sprider sin visdom...

Jag har heller inte ftt ngot mail, s jag vet inte riktigt vilken lista du tog adresser ifrn. Men 50:- r jag redo att punga upp med.
v75

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in