2012-12-22, 14:22
Medlem
PokerByJozos avatar
FB-Systemet

V75-1 4 Mr Picolit
V75-2 U: 8 Stelton - 1,7,12,13,15
V75-3 2,8,10
V75-4 1,2,3,4,5,6,9,10,12
V75-5 1,3,4,5,8,11,12,13,14
V75-6 U: 1 Gambrinus Degato - 4,7,9
V75-7 U: 6 Stigaxelsixten - 4,5,8,9,10,12

Krav 2-3 U-hstar
2012-12-22, 17:56
Medlem
plingplong007s avatar
Det har brjat bra fr Flashback andelsystem! 6 rtt 2 veckor i fljd
2012-12-22, 18:09
Medlem
Inte fr att vara den som r den. Men fan calamara frn ruta 1 .... Synd men terigen ett jvligt snyggt system!
2012-12-22, 18:24
Medlem
Bra dr hoppas att 7an sitter snart
2012-12-22, 18:32
Medlem
BoogieTorbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KundvagnMedGrot
Bra dr hoppas att 7an sitter snart

Ja, man fr ju respekt fr nivn p travforumet. Det r bara att prenumera p trden, lsa och lra.

Och sen tror jag att ni stter den dr sjua - fr eller sedan. Frhoppningsvis till riktigt bra pengar.
2012-12-22, 19:33
Medlem
dnys avatar
Har sn ngest nu, varit upptagen hela dagen men hann slnga in ett litet system privat, skulle egentligen ha hunnit med att skriva lite av vad jag trodde imorse p tillsammans sidan. Sg att vi missade 7 rtt efter miss i guldloppet dr jag hade spikat vinnaren. Hade jag bara pushat att den ska med p allt s hade vi satt sjuan, men sklart ltt att sga s hr i efterhand

Registrerat spel

Datum: 2012-12-22
Bana: Axevalla
Spelform: V75, omg. 59

Avd Ordinarie hstar (Res.)
1 4 Mr Picolit
2 8 Stelton*
3 1 Calamara Donna
4 3, 6
5 2, 4, 5, 6, 8, 12, 13, 14
6 1, 3, 4, 5, 7, 8
7 5, 6

Vadet gller startnummer

192 rader x 1 x 0,50 kr =
96,00 kr

Kvittonummer: 2F20 9440 73C5 0805

Utbetalt: 72,00 kr
2012-12-22, 22:16
Medlem
PokerByJozos avatar
Ja det var en riktig tabbe utav mig att utelmna Calamara Donna, till mitt frsvar kan jag bara sga att jag var vertygad om att ke skulle kra fr ledningen och ven ifall han inte ftt verta om han fortsatt pusha s hade ju Calamara Donna ftt slsa lite p speeden och d tror jag nog alla gnger att I Wont Dance hade haft nosen fre i ml.

kes uttalande infr Rutger Rakets start:

Rutger Raket (V75-3) blev terigen fast med gott om krafter kvar senast. Jag slppte
ledningen d jag tyckte att det skulle ha blivit fr tufft att svara Adielssons hst. Men s hr i efterhand borde jag inte ha gjort det. Nu kommer jag att satsa hrt fr ledningen och jag kommer inte ge mig den hr gngen. Han r snabb ut och jag kommer absolut inte att backa ner i rygg p ledaren. Hsten har jttefin form och har knts ofrndrat bra i trningen efter frra loppet. Han springer lika fort p vintern som han gr p sommaren och det var likdant frra vintern. Skor och broddar visade han redan d att han klarar av bra.

Citat:
Har sn ngest nu, varit upptagen hela dagen men hann slnga in ett litet system privat, skulle egentligen ha hunnit med att skriva lite av vad jag trodde imorse p tillsammans sidan. Sg att vi missade 7 rtt efter miss i guldloppet dr jag hade spikat vinnaren. Hade jag bara pushat att den ska med p allt s hade vi satt sjuan, men sklart ltt att sga s hr i efterhand

Absolut ska vi alla pusha fr vra ideer sen s fr ju utsatt systemlggare ta stllning i vad som r lmpligast man ju inte ha med alla hstar, men absolut s ska vi alla komma med inflikningar om det r ngot srskilt vi har p knn. Nu s hade jag kanske nd inte plockat med Donnan om du nu inte skrikit ut den som 100-procentig, detta d jag ofta tar stor vikt vid vad Svanen sger, vilket idag inte alls stmde d Raketen krde fr ledning i cirka 2 sekunder och sen direkt gav upp...
2012-12-22, 22:27
Medlem
dnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Ja det var en riktig tabbe utav mig att utelmna Calamara Donna, till mitt frsvar kan jag bara sga att jag var vertygad om att ke skulle kra fr ledningen och ven ifall han inte ftt verta om han fortsatt pusha s hade ju Calamara Donna ftt slsa lite p speeden och d tror jag nog alla gnger att I Wont Dance hade haft nosen fre i ml.

kes uttalande infr Rutger Rakets start:

Rutger Raket (V75-3) blev terigen fast med gott om krafter kvar senast. Jag slppte
ledningen d jag tyckte att det skulle ha blivit fr tufft att svara Adielssons hst. Men s hr i efterhand borde jag inte ha gjort det. Nu kommer jag att satsa hrt fr ledningen och jag kommer inte ge mig den hr gngen. Han r snabb ut och jag kommer absolut inte att backa ner i rygg p ledaren. Hsten har jttefin form och har knts ofrndrat bra i trningen efter frra loppet. Han springer lika fort p vintern som han gr p sommaren och det var likdant frra vintern. Skor och broddar visade han redan d att han klarar av bra.

Absolut ska vi alla pusha fr vra ideer sen s fr ju utsatt systemlggare ta stllning i vad som r lmpligast man ju inte ha med alla hstar, men absolut s ska vi alla komma med inflikningar om det r ngot srskilt vi har p knn. Nu s hade jag kanske nd inte plockat med Donnan om du nu inte skrikit ut den som 100-procentig, detta d jag ofta tar stor vikt vid vad Svanen sger, vilket idag inte alls stmde d Raketen krde fr ledning i cirka 2 sekunder och sen direkt gav upp...

haha ja struntsamma nu! 3 v7or kvar detta ret ;D en av dom ska vi allt ta och stta!
2012-12-22, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PokerByJozo
Lugnt, s r det Sjlv hade jag inte med Calamara Donna p 7 (!) hstar p mitt privata system, trodde inte ett skit p den hsten...
2012-12-23, 00:11
Medlem
Chanandler Bongs avatar
Du Poker, hade samma knsla om "Raketen".. andra sidan s krde ke bort sig i loppet o gjorde en Ulf Ohlsson. Och nr vi nd r inne p den tomten s kr han, till mitt frtret, Captivating s i avd 6. Snacka om kuskminus p den fronten gentemot senast...
2012-12-23, 00:33
Medlem
PokerByJozos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chanandler Bong
Du Poker, hade samma knsla om "Raketen".. andra sidan s krde ke bort sig i loppet o gjorde en Ulf Ohlsson. Och nr vi nd r inne p den tomten s kr han, till mitt frtret, Captivating s i avd 6. Snacka om kuskminus p den fronten gentemot senast...

Haha stackars Uffe tror inte det finns en jkel i landet n mindre fb som har ngot positivt att sga om killen, han & Bergh r ju veteraner inom travet och borde ha lrt sig ett och annat, men personligen s tycker jag att det finns flertalet lrlingar som kr med strre finess n dom

OnTopic: Blir det ngot bolag imorgon?
2012-12-23, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chanandler Bong

Varken Uffe och ke har ngra strre talanger utanfr travet. Nr det gller ke r det frst p senare r som han haft ngon koll verhuvudtaget p sina hstars chanser ( han har alltid haft vltrnat och BRA hstar sklart ). Det fr mig att tro att det r ngon som han anstllt p senare r som gr analyserna.

Karln r sklart ett geni p att trna hst. Jag tycker dock att han oftast inte "kr snyggt" utan har bst trnat och vinner drfr.

Men om man tnker p vilka grodor han slppt ur sig genom ren s har jag alltid svrt att lyssna p det han sger.
Ex: omedvetet erknna stallkrning i TV, tro att Sundsvall har 2 miljoner innevre i en frgesport och rent allmnt lta efterbliven.

Igr sa Johan Lindberg t ex att han inte trodde att det som hnder i ett lopp pverkar ke i nsta. Det r precis tvrtom skulle jag sga. En envis lngsint humrmnniska.
v75

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in