Citat:
Ursprungligen postat av
Död o återfödd
.
Jag väntar på svar från någon ansvarig moderator eller administratör, så att jag nån gång äntligen kan publicera min unika tråd om de 366 stjärnrotationerna på 365 solrotationer...
1. Får jag eller får jag inte publicera det som en egen tråd, så att det inte sammanbakas i Alex Singh´s tråd?
2. Om jag inte får publicera det som egen tråd, på vilka grunder?
Kan någon ge mig ett svar?
Det ovanstående citatet är en enkel önskan från en engagerad användare, Död o återfödds kamp får symbolisera hur Flashbacks ledning effektivt tar död på alla som opponerar sig mot en regeltolkning.
Konsekvenserna för kvalitén på forumet blir att skittrådar kommer i rampljuset och de trådar som kräver något av läsaren göms undan, raderas eller förpassas till papperskorgen.
Detta stofila betéende från de som tolkar reglerna är inte för forumets bästa utan det man ser är personernas egon som slår ut i full blom.
Dessa beslut krossar användare istället för att uppmana och uppmuntra användares kreativitet.
Alla ser det som sker men få reagerar, detta borde i rimlighetens namn ej förekomma på Flashback för här är ju meningen att lyfta fram åsikter, låta alla komma till tals och vädra byket.
Att statuera exempel, skapa prejudikat och genom kommentarer trycka ned användare har blivit en vardaglig agenda på Flashback.
Det börjar mer likna en uppfostringsanstalt där reglerna med tillhörande tolkningar är till för de ansvarigas egon och stolthet eller har alla blivit fartblinda?
Användarnas väl och ve sätts skamligt nog i utvisningsbåset, kanhända beror det på moderatorernas sjukliga intresse för hockey, där det gäller att trycka till alla uppenbara hot och med vilka medel som helst nedgöra motståndarna bara för att få sin trissa i målprotokollet.
Jag får isf. påminna ledningen om att folktomma läktare eller bara huliganer som fans är inget att stå efter.
Försökt skriva en human vädjan/frågeställning men känner bara grävlingsilska när jag tänker på hur användare behandlas i regeltolkningens namn, hoppas och önskar att outlaw tar upp saken igen och låter användaren få sin rättmätiga trådstart.