Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-07, 03:03
  #433
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeexX
Att ni bryr er alltså!

Han vill med störst säkerhet dö, hade han varit ute efter annat hade han inte tagit så jävla mycket.

Tycker det är synd du skriver så där, första gången jag ser sånt engagemang på flashback.
I övrigt har jag sett mycket där folk "ska" ta livet av sig eller av olyckshändelse och folk eggar igång personen, de fåtal tillfällen döden inträffat är tillräckligt. Tycker det är BRA att personerna här inte sitter och tänker som du.

Däremot är det svårt att tolka utifrån hans tråd om han vill eller inte.
2013-01-07, 04:22
  #434
Medlem
2rs2pures avatar
Kan ej redigera med tidigare inlägg av någon anledning, hittade i det andra inlägget av honom, en uppmaning från "hustlerinc", han skrev " Patetiska javla ratta, gör samhallet en tjanst och ta ditt javla liv. Fyfan vad du ar smutsig.
Hoppas hon njöt av att bli gangbangad, och att hon kysste dig med spermarester i munnen horunge. "

Då han blev arg, troligtvis över att han skrivit saker så som att han givit sin unga dotter trosor från sitt ex för att hämnas på frun, att han själv knullat runt med massa osv..

Hur som helst så skiter jag i detta, ingen förtjänar att dö för det.
Jag hoppas han lever (trots att det finns viss tvivel) och att hans barn inte blir uppfostrad av frun som har massa gangbang's med massa killar eller knullar runt med sin mans chef efter de fött sin första unge osv... Skulle va väldigt synd om dom då. Mamman skulle säkert lära dom hur hemsk deras far var som drogade sig själv till döds. Tragiskt minst sagt.
2013-01-07, 05:09
  #435
Medlem
Varulvs avatar
Trådskaparen är avstängd och inga mer svar kan ges som inte genererar en hel del OT. Väljer därför att låsa tråden till det att annan information dyker upp.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback