Hittade denna video, och ja.. Jag vet inte riktigt vad jag egentligen ska tycka. Mnga kommer skert direkt ba sga "Det r fejk " och sedan inte komma med ngot konkret som faktiskt visar att det skulle vara fejk.
Har hrt att gamla system som anvnder videoband ska det kunna fastna delar av tidigare inspelningar p.
Detta ska hnda nr bandet blivit verspelat fr mnga gnger och r mer eller mindre slut.
Bara en gissning men ngot snt skulle det kunna vara.
Har hrt att gamla system som anvnder videoband ska det kunna fastna delar av tidigare inspelningar p.
Detta ska hnda nr bandet blivit verspelat fr mnga gnger och r mer eller mindre slut. Bara en gissning men ngot snt skulle det kunna vara.
Teorin r absolut inte dum!
Om vi nu utgr ifrn att teorin skulle vara sann s knns det ju nd ganska skumt stt fr tekniken att beta sig
Detta ska hnda nr bandet blivit verspelat fr mnga gnger och r mer eller mindre slut.
Bara en gissning men ngot snt skulle det kunna vara.
Kliver inte mnniskan i lastbilen ut och tittar vad fan som hnde?
Har svrt att tro att det skulle vara ngon superhjlte som rddar den cyklande kppkinesen.
Har sett klippet frut. Visst kan det vara p riktigt men tar det end med en nypa salt d man kan manipulera med allt. Det mrkliga r att det alltid r s jvla dlig skrpa p alla filmer och fotosekvenser trots den moderna tekniken vilket fr mig att bli misstnksam d detaljer r viktiga i sammanhanget.
Har sett klippet frut. Visst kan det vara p riktigt men tar det end med en nypa salt d man kan manipulera med allt. Det mrkliga r att det alltid r s jvla dlig skrpa p alla filmer och fotosekvenser trots den moderna tekniken vilket fr mig att bli misstnksam d detaljer r viktiga i sammanhanget.
Om du faktiskt lser i trden s ser du att mysteriet r lst.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!