Mass Effect till Xbox 360 samt Indiana Jones till PS2
Endast 18:- kostade de.
Gjorde även en till beställning men ordern hade annulerats.
Verkar som man gör en order på 0:- så annuleras ordern automatiskt
Här är svaret jag fick från kundsupporten.
Du pratar nu med Lotta
Välkommen!
Hur kan vi hjälpa dig?
Lotta: Hej
Du skrev: Jag gjorde en beställning i påskas men den har inte blivit behandland än.
Lotta: vilket ordernummer gäller det?
Du skrev: Ordernr: 38336299
Lotta: Ett ögonblick så ska vi kontrollera detta.
Lotta: jag beklagar det har inträffat ett systemfel på denna order. Jag får be dig att du registerar om den via hemsidan. Återkom till oss sedan så kan vi dra av rabattkoden. Sänder dig en ny fraktfri kod här också.
Du skrev: En annan order jag la samma dag kom med posten idag var det inget systemfel?
Lotta: denna order du hänvisar till har inte registrerats i vårt system så du måste beställa om denna om intresse kvarstår.
Du skrev: Lägger jag varorna i korgen som tidigare eller?
Lotta: ja precis
Mass Effect till Xbox 360 samt Indiana Jones till PS2
Endast 18:- kostade de.
Gjorde även en till beställning men ordern hade annulerats.
Verkar som man gör en order på 0:- så annuleras ordern automatiskt
Här är svaret jag fick från kundsupporten.
Du pratar nu med Lotta
Välkommen!
Hur kan vi hjälpa dig?
Lotta: Hej
Du skrev: Jag gjorde en beställning i påskas men den har inte blivit behandland än.
Lotta: vilket ordernummer gäller det?
Du skrev: Ordernr: 38336299
Lotta: Ett ögonblick så ska vi kontrollera detta.
Lotta: jag beklagar det har inträffat ett systemfel på denna order. Jag får be dig att du registerar om den via hemsidan. Återkom till oss sedan så kan vi dra av rabattkoden. Sänder dig en ny fraktfri kod här också.
Du skrev: En annan order jag la samma dag kom med posten idag var det inget systemfel?
Lotta: denna order du hänvisar till har inte registrerats i vårt system så du måste beställa om denna om intresse kvarstår.
Du skrev: Lägger jag varorna i korgen som tidigare eller?
Lotta: ja precis
Fick hem en faktura på 2 spel jag köpt från CDON skulle ligga på ca 140 kr eller dylikt, postade tidigare i tråden. Fakturan är på 0 kr. Varje spel är 0 kr vardera, ska jag kontakta CDON eller skita i det? Vad tycker ni?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!