• 4
  • 5
2013-10-28, 19:51
Medlem
Hej, någon här som vet om 2ne1 syns på analys?
Citera
2013-11-13, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Built-to-last
Svårt att svara på, tror att det är som Boogiemaniac säger att det är olika från kommun till kommun. Men där jag har lämnat prover förut så skickar dom det till Karolinska och där gjorde dom en koll på ett 30-tal nätdroger, sen vet du ju aldrig om det är rätt grejer du fått. Du kan ju lika gärna sitta och röka JWH-018 osv. Men på stickorna kollar dom då bara efter dom första JWH versionerna.

Har beställt ifrån rclab, och de är duktiga. så att jag inte fått rätt grejer är jag inte rädd för.
men, vad tror ni/du? för nu blev jag nästan nojig, haha! nej, men rclab är ju grönat. men om jag hade köpt på gatan utblandat spis och inget pulver och gjort själv,så förstår jag vad du menar
Citera
2013-11-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogiemaniac
Det e olika från kommun till kommun men dem flesta tittar inte efter spis även om det finns stickor just nu ute på marknaden så funkar dem inte på varken sts-135 eller pb22 eller 2nei eller akb48 eller ens den där va fan heter den nu ja ja skitsamma det jag skulle säg till dig det om du blir tagen med sånt på dig då kan dem leta fram det i dig också fast om du bara lämnar prov som ska på analys så kan du andas ut min vän för det kommer dem aldrig hitta, jo kanske jwh-018 det där har funnits flera år så......... lycka till , ett bra tips, rök inte samma dag du ska lämna prov det kan visa falskt positiv då , det hände mig då visade det på thc o opiater men när jag kom in dagen efter för att dem skulle ta blod o piss för att jag sa till dem jag har fan inte tatt ett shit det NI som gjort fel, ja så tog dem blod o piss men inte ett shit kunde dem hitta, ursäkta i efterhand för hur jag skrivit detta jag har inte riktigt tid o skriva grammatiskt korrekt så, ....... ha en bra dag måste jobba nu

jag har bara rökt abfubinaca'n den senaste tiden, månaden eller vad man säger och ska pissa imorgon. provet skickas på analys, antagligen till ks, och då undrar jag, på de analyserna som de har så syns alltså inte abfubinacan? och till min soc har jag sagt att jag bara rökt akb48. såå vad är oddsen att jag torskar? har inte rökt sen i fredags heller och då rökte jag typ mindre än en 0,1a. haha! så ovärt med tanke på att jag inte ens kände nått, men endå.
Citera
2013-11-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
AKB48 syns som JWH på analys. AB-Fubinaca känns lugn. Oavsett så går det ut på ca 36h så om du är osäker, rök inte nån dag innan prov.
hur har du fått reda på att det går ur på 36h? en pålitlig källa?
Citera
2013-11-16, 16:59
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Borde inte en klassificering gå i kraft snart? Var väl över två månader sedan fhi remitterade till regeringen.
Någon som vet hur lång tid innan dom måste annonsera en kommande lag?
Citera
2014-01-17, 14:35
Medlem
Hej

Verkar finnas en hel uppsjö av cannabinoider och jag känner att jag behöver uppdaterad information om vad som är den bästa (de bästa) lagliga cannabinoiderna på marknaden.

Hittade också den här sidan (rclab) genom flashback och jag undrar om någon kan säga mig om det är en bra och pålitlig sida att beställa ifrån? Finns det andra pålitliga sidor, helst inrikes!

Jag har försökt att läsa trådar om detta men inser att mycket blir klassat fort och att det förmodligen ändrats en del sedan jan 14?

Tacksam för svar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in