Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-12-31, 06:00
  #37
Medlem
Sätta svansen på åsnan
Citera
2013-12-31, 12:17
  #38
Medlem
AIKDaniels avatar
Är jag blind eller har ingen nämnt BEER PONG? Måste vara det bästa som finns att göra!

Edit: Fan två hade redan nämnt det men jag måste säga att det är nog den roligaste leken att fixa.

Snurra flaskan
Jag har aldrig
Truth or dare (alla dessa 3 är väl lika varandra dock)
Namnleken

Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Min med.

Förra året så gömde jag mig från klockan 22:00ish till runt 01:30, ingen hittade mig på hela kvällen!

Given succé!

Tack för ett gott jävla skratt, kan se det framför mig hur någon är hur jävla nöjd som helst efter att ha gömt sig hela kvällen och kommer fram senare och skriker "JAG VANN"
Citera
2013-12-31, 18:23
  #39
Medlem
Tilteds avatar
Den bästa nyårsleken måste ju vara "hela havet stormar".

Hela havet stormar är en sällskapslek där deltagarna ska gå runt ett antal uppställda stolar (en fler än antalet deltagare) till ljudet av musik. När en utomstående lekledare plötsligt stänger av musiken gäller det för deltagarna att så snabbt som möjligt sätta sig på en av de lediga stolarna. Den stol som ingen sätter sig på är utslagen ur leken.

Därefter tar lekledaren bort en av deltagarna, startar musiken på nytt och leken går vidare. Vinnare blir stolen där den sista kvarvarande deltagaren sitter på. Denna stol får äran att bli honnörsstol för värdinnan resten av kvällen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback