Citat:
Ursprungligen postat av
CoochyRide
Undrar också om ni hade legat tidigare. Annars låter ju hela grejen som att en snubbe kommer och ger dig en drog som han vet kommer göra dig kåt utan att ens ta den själv och sen ligger med dig. Vilket givetvis känns rätt oetiskt.
Många har frågat detta så det är väl bäst att jag svarar, som du säger kan det ju uppfattas som ganska märkligt annars. Ja, vi hade legat innan, flera gånger och vi hade en relation där vi var väldigt nära vänner och samtidigt typ kk eftersom vi låg med varandra. Vi hade dessutom haft väldigt mycket bra sex innan men denna kvällen var verkligen en upplevelse i sig
Citat:
Ursprungligen postat av
Rolling-stoned
Då ska du inrikta dig på Armins spelning helt klart!! Hans sätt att DJa och den typen av musik som han lirar passar sig mkt mkt bättre för ett sådan eufori-rus som molly ger än. Trance är kärlek och eufori rakt igenom. Det har liksom mkt bättre flyt sett över ett helt sett än vad Avicii-house har. Ett konstant euforiskt driv liksom. När man rullar så pallar man till slut inte med alla breaks, buildups och drops om och om igen. Det förstör hela känslan med molly imo!
Armin van Buuren's första festival-spelning i Sverige och jungfruturen på molly... SÅ ska en junfru-resa vara
!!
Ååh guud vad jag ryser när jag tänker på hur fett de kommer bli
!!
vad kul med all pepp för bråvalla!! Håller med dig rolling-stoned, att droppa molly till armin van buurens spelning låter ju verkligen helt episkt!!
Så det tycker jag verkligen att du ska köra på ratc0!!
Citat:
Ursprungligen postat av
plharmony
åh blev så sjukt sugen av den här rapporten, tå trippandet, leendet, glädjen över en så enkel grej att man får ett glas vatten. Fyfan vad fint!
hehe eller hur, blir lycklig bara jag tänker på det!! Minns verkligen hur perfekt och fulländat allt kändes bara med vattenglaset, hur det kändes i handen, hur kallt det var, hur lent det var och hur GOTT det var!! Haha