• 1
  • 2
2013-03-29, 03:31
Medlem
HobbyHitlers avatar
Seals TS3 beställd, enligt mitt FedEx trackingnumber kom den till Paris från England ikväll.

Även om den bara har Android 2.3 så uppfyller den mina krav med råge, jag kan ringa, sms/mms:a, surfa, har GPS och kartfunktioner, kan ta hygliga bilder, lagra musik och ha lite appar...allt i ett IP68 och MIL-STD810G klassat skal.
Som lite grädde på moset får jag en andråjdlur som inte ens de värsta teknikbögarna på jobbet hört talas om
Senast redigerad av HobbyHitler 2013-03-29 kl. 03:58.
Citera
2013-04-25, 18:58
Medlem
Är intresserad av den också, kan du inte skriva lite vad du tycker om den?
Citera
2013-07-02, 17:48
Medlem
HobbyHitlers avatar
Är väldigt nöjd med SEALS TS3 efter tre månader.

Inget märkvärdigt innehåll då den bara har Android 2.3.6, men det räcker för mig.

Inte den bästa kameran, speciellt i lite motljus men har iofs inte kollat alla inställningar. Avtryckare och zoomreglering endast i displayen.

Tyckte först batteritiden var lite kass, men efter att ha jämfört med arbetskompisarnas ajfånar och andråjder har jag förstått att den är helt ok.

Testat att bada telefonen med flit i saltvatten, sötvatten, öl mm. och oavsiktligt tappat den i ett betonggolv från ca 2m höjd med bara en liten repa i metallhöljet som följd. Den enda skadan telefonen råkat ut för hittills är en liten svetsloppa i displayen...får anses självförvållat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in