2025-04-03, 17:20
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Hans bcker r till stor del skrp, srskilt de senaste som bara framhastats fr att tjna snabba pengar. Samtidigt lr det vara vldigt svrt fr honom att f ett vanligt jobb och familjen mste ju frsrjas p ngot stt.

ven nr det kommer till musiken har han definitivt tappat glden. Senaste albumet r en oinspirerad och billig katastrof. Trkigt att han vljer att dra sitt eget namn i smutsen p detta stt.

Jag tycker att Vargs bcker har varit bra. Kul att lsa om hans liv och syn p tillvaron. Allt frn Black Metal tiden och fngelsevistelserna och det liv han nu lever. Kul att han har ett likadant elverk som jag har, en Honda.

Sedan hller jag inte med honom i allt, och det gller att mnniskor som jag tycker om levande som dda.
Citera
2025-04-05, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag tycker att Vargs bcker har varit bra. Kul att lsa om hans liv och syn p tillvaron. Allt frn Black Metal tiden och fngelsevistelserna och det liv han nu lever. Kul att han har ett likadant elverk som jag har, en Honda.

Sedan hller jag inte med honom i allt, och det gller att mnniskor som jag tycker om levande som dda.

Halvsanningar och rena lgner har blivit ngot av hans signum nr han ska bertta om sig sjlv. Att lsa hans sjlvbiografi knns drfr som bortkastad tid. Med facit i hand hade det varit bst om han aldrig gjorde comeback efter fngelsevistelsen och istllet satsade p ett tillbakadraget lantligt liv utan onlinenrvaro.
Citera
2025-04-08, 00:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Halvsanningar och rena lgner har blivit ngot av hans signum nr han ska bertta om sig sjlv. Att lsa hans sjlvbiografi knns drfr som bortkastad tid. Med facit i hand hade det varit bst om han aldrig gjorde comeback efter fngelsevistelsen och istllet satsade p ett tillbakadraget lantligt liv utan onlinenrvaro.

Nja, vet inte kan hlla med dig dr. Visst var hans bst frr, i alla fall museimssigt sett.Sedan kan jag finna det intressant att lsa om han liv, allt frn Black Metal tiden till livet i dagens Frankrike. Sedan kanske hans svnger med sanningen och att han inte alltid har rtt r ju ngot annan, men likvl intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in