Nu kan jag inte se videon, eftersom rummet är offline, men tror du inte att det är fråga om kvinnlig ejakulation, en så kallad fontänorgasm? Det brukar kallas squirt, nämligen.
Nu kan jag inte se videon, eftersom rummet är offline, men tror du inte att det är fråga om kvinnlig ejakulation, en så kallad fontänorgasm? Det brukar kallas squirt, nämligen.
Vissa sliddjur har ju en förmåga att spruta väldigt mycket. Nästan som att de pissar ner sig i stötar.
Kan inte se videon heller, men skulle påstå att vissa kan pumpa ut mycke sprut
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Vissa sliddjur har ju en förmåga att spruta väldigt mycket. Nästan som att de pissar ner sig i stötar.
Kan inte se videon heller, men skulle påstå att vissa kan pumpa ut mycke sprut
Nej det här är speciellt. Squirt har man ju sett förut. Det här är det andra typen av fittsaft som kommer inifrån slidan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!