Skulle precis dra in och borsta tänderna, lägger min S3a på någon kartongbit som har legat brevid skärmen ett tag och när jag går in på dass så hör jag att den flyger ner på golvet. Tänker inte mer på det och borstar tänderna men när jag tar upp mobilen så är skärmen helt död med en ganska liten spricka nere i hörnet på skärmen.
Så hur ska jag nu gå tillväga för att spara så mycket cash som möjligt? Jag har ingen försäkring på själva telefonen och vet inte om hemförsäkringen täcker skiten. Vad tror ni det kan gå på att laga den? Tanken är att jag ska köpa en ny TV vid löning så jag vill slösa minimalt med pengar men krisar det så får TVn vänta någon månad till helt enkelt.
Haha nej, pungade ut 6k för denna då jag inte har abonnemang och så mycket vill jag inte ligga ute med igen på en telefon så jag betalar hellre en självrisk på 1500. :P
Om luren är under ett år gammal, så tar du den eller skickar den till din närmaste Samsung quick support center. Där fixar dom det åt dig för 500:- http://www.samsung.com/se/support/premium/
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!