• 5
  • 6
2013-02-05, 19:58
Medlem
Fljde trots allt rdet som flera gav mig hr i trden och fick det testat av ett oberoende lab. Visar sig att det r Methandrostenolone men bara ca 98%. (98,2%) Fan ni gjorde mig lite stressade dr ett tag.
Citera
2013-02-15, 08:19
Medlem
Det hr verkar ju klockrent, varfr hller folk p och frsker importera/kpa tabletter nr man enligt detta kan f samma dos i en liten pse i ett kuvert... det mste ju ka chansen att inte bli tagen av tullen markant.
Citera
2013-02-15, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesubu
Det hr verkar ju klockrent, varfr hller folk p och frsker importera/kpa tabletter nr man enligt detta kan f samma dos i en liten pse i ett kuvert... det mste ju ka chansen att inte bli tagen av tullen markant.

Ja fr 200 gram vitt pulver r ju absolut inte ngot tullen hjer p gonbrynen fr....
Citera
2013-02-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorsarDjupaVatten
Ja fr 200 gram vitt pulver r ju absolut inte ngot tullen hjer p gonbrynen fr....

Nmen du fattar vad jag menar, istllet fr en burk, eller en massa pillerkartor s kan man om det kommer rent f motsvarande 100 tabletter ned i en liten liten pse och skicka i typ ett fdelsedagskort.
Citera
2013-02-15, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eurochild
Har precis kommit ver 200 gram rent (99.8%) Methandrostenolone (dianabol)

Skulle tacksamt ta emot tips och erfarenheter om det bsta sttet/metoden att distribuera det in i en mnniskokrop.

Har krt kur med tabs frut, men detta r ngonting nytt fr mig.

Har du testat det n, eller har ngon annan testat rent shr i pulverform? r det bttre tryck? Mindre biverkningar?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in