2005-05-05, 18:44
Medlem
Odins avatar
Nu tnkte jag frska ta ut ngra dollar frn Absolute Poker, innan jag spelar bort alla som vanligt. Problemet r dock att man fr en check och den tar banken en avgift p nrmare 300kr. Jag kollade med Neteller, men de kunde bara fra ver direkt till bankkontot i USA och Kanada. Tjyvens. Undrar drfr om ngon har en radikal lsning p problemet?
Citera
2005-05-05, 18:46
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odin
Nu tnkte jag frska ta ut ngra dollar frn Absolute Poker, innan jag spelar bort alla som vanligt. Problemet r dock att man fr en check och den tar banken en avgift p nrmare 300kr. Jag kollade med Neteller, men de kunde bara fra ver direkt till bankkontot i USA och Kanada. Tjyvens. Undrar drfr om ngon har en radikal lsning p problemet?

Huh? Om du kan f ver pengarna till Neteller s kan du ta ut dem i bankomaten...
Citera
2005-05-05, 18:58
Medlem
fr ver pengarna till neteller.
ppna konto hos expekt (om du inte redan har det).
fr vidare pengarna frn neteller till expekt.
gr en insttning med ditt visa etc till expekt s att ditt kort registreras dr.
plocka ut allting direkt tillbaka till ditt bankkonto.
Citera
2005-05-05, 21:39
Medlem
Odins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Huh? Om du kan f ver pengarna till Neteller s kan du ta ut dem i bankomaten...
Nu har jag inget konto hos Neteller, s jag vet inte riktigt hur det funkar, men kan man ta ut pengar med Visakortet drifrn eller fr man ett Neteller-kort skickat till sig?
Nvl signaturen Bjud hade annars en strlande id, som det lter.
Tackar s mycket fr hjlpen.

Edit: Frn Expekt kan man f in pengarna direkt p kontot, antar jag? r det fr vrigt ngon som vet vad fr ngon avgift Neteller tar fr sina tjnster. Hittade inget p deras sida.
Citera
2005-05-06, 12:02
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odin
Nu har jag inget konto hos Neteller, s jag vet inte riktigt hur det funkar, men kan man ta ut pengar med Visakortet drifrn eller fr man ett Neteller-kort skickat till sig?
Nvl signaturen Bjud hade annars en strlande id, som det lter.
Tackar s mycket fr hjlpen.

Edit: Frn Expekt kan man f in pengarna direkt p kontot, antar jag? r det fr vrigt ngon som vet vad fr ngon avgift Neteller tar fr sina tjnster. Hittade inget p deras sida.

Jag har inte heller ngot konto hos Neteller, men jag har lst att man fr ett speciellt kort frn dem. Tror de tar ca 4-5% avgift nr man tar ut pengarna.

Det finns info hr p forumet om du sker.
Citera
2005-05-06, 15:26
Medlem
Sparvinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Jag har inte heller ngot konto hos Neteller, men jag har lst att man fr ett speciellt kort frn dem. Tror de tar ca 4-5% avgift nr man tar ut pengarna.

Det finns info hr p forumet om du sker.

Du kan ta ut dem direkt till bankkontot frn Multipoker.
Citera
2005-05-07, 00:29
Medlem
PhatCaTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjud
fr ver pengarna till neteller.
ppna konto hos expekt (om du inte redan har det).
fr vidare pengarna frn neteller till expekt.
gr en insttning med ditt visa etc till expekt s att ditt kort registreras dr.
plocka ut allting direkt tillbaka till ditt bankkonto.

Om man gr det hr utan att spela en enda hand p Expekt r det stor varning fr att kontot kommer att frysas, eller liknande. Jag krde p den hr taktiken fast via multipoker, och jag fick ett litet varningsbrev av dem. Numera kr jag ngra hnder p lglimitborden innan jag cashar ut, fr att undvika whine. Vill ju ha kvar den bsta utcashningsmetoden i pokervrlden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in