2013-01-26, 13:26
Medlem
Hej!
När jag stoppar in usb kabeln så står det på min lur usb ansluten, och när man trycker på den så komemr man till bärbar surfzon och internetdelning, men det finns inget relevant där man kan ändra på. Sen så harj ag även på usb felsökning men min dator kan fortfarande inte hitta den. Vissa gånger så öppnas htc sync på datorn när jag kopplar men den är inte synkad då
Citera
2013-01-26, 13:50
Medlem
Thaigrytans avatar
Prova att vänta, brukar ta ca 1 min för mig.
Citera
2013-01-26, 14:12
Medlem
har väntat längre än det, men inget händer
Citera
2013-01-26, 14:22
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruuners123
Hej!
När jag stoppar in usb kabeln så står det på min lur usb ansluten, och när man trycker på den så komemr man till bärbar surfzon och internetdelning, men det finns inget relevant där man kan ändra på. Sen så harj ag även på usb felsökning men min dator kan fortfarande inte hitta den. Vissa gånger så öppnas htc sync på datorn när jag kopplar men den är inte synkad då
http://www.itworld.com/mobile-wirele...mode-htc-one-x
Använd Disk Mode.
Citera
2013-01-26, 14:29
Medlem
Jag hittar inte steg två ?
Citera
2013-01-26, 15:19
Medlem
Proppiss avatar
Settings > Developer options > Slå på USB Debugging

Har du trådlöst hemma föreslår jag att du använder appen Airdroid så slipper du trassla med kablar.
Citera
2013-01-26, 15:25
Medlem
ja men det funkar inte fortfarande, och jag vill helst köra med kablar. Grejjen är att jag formeterade min dator igår, jag har windows 7 proffesional N 64 bit.
Citera
2013-01-26, 15:42
Medlem
Proppiss avatar
Det fungerar utmärkt på Win7 x64, det har jag också. Står det i notifieringsfältet i telefonen att den är ansluten i debugging mode? Får du några felmeddelanden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in