2013-01-30, 14:11
Bannlyst
Hej! jag har en Samsung Galaxy S3 som är ungefär 1 månad gammal fick den av jobbet för 1500. Allså tjänstemobil ungefär.. Men problemet är att när jag är inne på en app/internet så är det inga problem men när jag klickar på hemknappen för att gå ut från appen då laggar det, Alla sidor där mina appar osv ligger, Så uppdateras det och apparna går bort och kommer tillbaka efter några minuter.
Jag har återställt flera gånger men det hjälper inte ett skit, har garanti men är nog lat för att åka till Täby och lämna in den. hehehe :P

Någon som kan hjälpa mig ??
Tacksam för svar!

Denniz
Citera
2013-01-30, 14:14
Medlem
Du menar att apparna fortfarande är igång i bakgrunden?

Testat släcka dom med task killer?
Håller du in hemknappen kan du också stänga av dom.
Citera
2013-01-30, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Du menar att apparna fortfarande är igång i bakgrunden?

Testat släcka dom med task killer?
Håller du in hemknappen kan du också stänga av dom.

Nej apparna stänger jag genom att hålla i hemknappen det jag menar är att när jag ska ut från en app/internet så uppdateras hela telefonen och det laggar sönder. Appar stänger jag alltid av för det tar batteri och det är onödigt att de pågår i bakgrunden.
Citera
2013-01-30, 14:24
Medlem
Testa task killer. Den är lite bättre än standarden, och den tvingar vissa program att stängas ner vilket den vanliga multitasken inte gör.
Citera
2013-01-30, 14:32
Bannlyst
Citat:
Testa task killer. Den är lite bättre än standarden, och den tvingar vissa program att stängas ner vilket den vanliga multitasken inte gör.

Ok tack! Det finns flera hundra taskkiller på market, Någon bra som verkligen fungerar som du kanske kan rekommendera?

PS: Några bra appar som du har som du kan rekommendera? Har tråkiga appar som faan.
Citera
2013-01-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deniz.G
Ok tack! Det finns flera hundra taskkiller på market, Någon bra som verkligen fungerar som du kanske kan rekommendera?

PS: Några bra appar som du har som du kan rekommendera? Har tråkiga appar som faan.
Advanced Task killer
Bör vara översta.
Citera
2013-01-30, 14:41
Bannlyst
Citat:
Advanced Task killer
Bör vara översta.

Okej tack så mycket för hjälpen Andiders!
Jätte jätte tack verkligen
Citera
2013-01-30, 15:30
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:

Tycker iofs inte att den är så bra. Jag och en kompis satt och lekte med varsin Android, S3 och någon Sony och kom fram till att A. Task Killer inte alls stänger ner så mycket som man tror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in