• 1
  • 2
2013-01-30, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alepale
Antar att du är en av alla andra iPhone nördar? Well Fuck off.

Tyvärr inte, jag har en HTC One X. Alla mina arbetskamrater som har S3 säger att de ångrar sitt köp. Så nått fel måste det väl vara?
Citera
2013-01-30, 21:39
Medlem
[quote=svenfelix]Tyvärr inte, jag har en HTC One X. Alla mina arbetskamrater som har S3 säger att de ångrar sitt köp. Så nått fel måste det väl vara [quote]
Olika åsikter antar jag. Min pappa har en HTC One X och min mamma har iPone 4s och båda dem önskar att deras mobiler var lika bra som S3:an är. Provade min pappas one X och jämfört med S3:an är den ett skämt. Men om du är nöjd bra för dig, du kan ju skita i andra mobiler då? Och iPhonen vågar jag knappt jämföra, känns som den är från Stenåldern när man jämför i teknik och prestanda.
Citera
2013-01-30, 21:55
Medlem
[quote=Alepale][quote=svenfelix]Tyvärr inte, jag har en HTC One X. Alla mina arbetskamrater som har S3 säger att de ångrar sitt köp. Så nått fel måste det väl vara
Citat:
Olika åsikter antar jag. Min pappa har en HTC One X och min mamma har iPone 4s och båda dem önskar att deras mobiler var lika bra som S3:an är. Provade min pappas one X och jämfört med S3:an är den ett skämt. Men om du är nöjd bra för dig, du kan ju skita i andra mobiler då? Och iPhonen vågar jag knappt jämföra, känns som den är från Stenåldern när man jämför i teknik och prestanda.

På vilket sätt är One X ett skämt jämfört med S3an? Bara nyfiken.
Alla mina vänner har upplevt riktigt dålig batteritid och att telefonen stänger av sig själv lite titt som tätt. Går inte en dag utan att nån svär åt sin telefon.
Citera
2013-01-30, 22:03
Medlem
[quote=svenfelix][quote=Alepale]
Citat:
Ursprungligen postat av svenfelix
Tyvärr inte, jag har en HTC One X. Alla mina arbetskamrater som har S3 säger att de ångrar sitt köp. Så nått fel måste det väl vara

På vilket sätt är One X ett skämt jämfört med S3an? Bara nyfiken.
Alla mina vänner har upplevt riktigt dålig batteritid och att telefonen stänger av sig själv lite titt som tätt. Går inte en dag utan att nån svär åt sin telefon.

S3 har glonass (gps) stöd vilket inte one x har. Så du som ska använga gps mycket kan ju det vara en idé att kolla upp.Dessutom har den större batteri och bra mycket längre batteritid. 196 min (S3) Full load vs 127 min (one x).Den blir inte heller lika varm ca 42 grader (S3) vs 55 grader (one x).
Sen är S3 snabbare, ser bättre ut (interface)
Citera
2013-01-30, 22:14
Medlem
[quote=Alepale][quote=svenfelix]
Citat:

S3 har glonass (gps) stöd vilket inte one x har. Så du som ska använga gps mycket kan ju det vara en idé att kolla upp.Dessutom har den större batteri och bra mycket längre batteritid. 196 min (S3) Full load vs 127 min (one x).Den blir inte heller lika varm ca 42 grader (S3) vs 55 grader (one x).
Sen är S3 snabbare, ser bättre ut (interface)

Det ska vara bättre batteri i S3an men är ju bevisligen inte det eftersom att alla jag känner klagar på sina batterier, inklusive du. Hur varm den blir säger inte så mycket om telefonen i sig eftersom att det inte spelar så stor roll för mig.
Citera
2013-01-31, 15:38
Medlem
[quote=svenfelix][quote=Alepale]
Citat:
Ursprungligen postat av svenfelix

Det ska vara bättre batteri i S3an men är ju bevisligen inte det eftersom att alla jag känner klagar på sina batterier, inklusive du. Hur varm den blir säger inte så mycket om telefonen i sig eftersom att det inte spelar så stor roll för mig.
Jo, men det här var något enstaka fel som aldrig uppståt tidigare, och nu är det fixat för den delen, alltså var det mer av en bugg än ett fel.
Har ALDRIG haft problem med mitt batteri förut. Nej men gud vad kul att det inte spelar någon roll för dig om den blir varm eller inte.
Citera
2013-01-31, 21:01
Medlem
[quote=Alepale][quote=svenfelix]
Citat:
Jo, men det här var något enstaka fel som aldrig uppståt tidigare, och nu är det fixat för den delen, alltså var det mer av en bugg än ett fel.
Har ALDRIG haft problem med mitt batteri förut. Nej men gud vad kul att det inte spelar någon roll för dig om den blir varm eller inte.

Blev du arg eller?
Citera
2013-01-31, 22:40
Medlem
Vilket flamewar.. S3 och One X är ju fan snarlika varandra.. Skulle säga att S3 är snäppet bättre, men så hatar jag Sense med. Har själv One X men kör CM10 och slängt ut allt som har med Sense att göra. S3 har ju aningen bättre specs och batterikapacitet med.
Citera
2013-02-01, 02:50
Bannlyst
Roota och clocka ner proccessorn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem