• 1
  • 2
2013-02-02, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gen6
Tänkte mer på din pct ska du inte ha något efter och bara ta nolva under kuren?
Av vad jag vet så låter det lite konstigt, någon som är mer vettig får gärna rätta mig om jag har fel.

Ta inte nolva under kuren, använd den efter.
Citera
2013-02-02, 18:34
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan3891
Ta inte nolva under kuren, använd den efter.
sry skrev fel där, det ska vara resten av pct och inte kuren
frontar antingen med 40 eller 160 mg, och sen fortsätta med 20 mg, beror på hur mycket ot kommer stänga ner mig.
MVH
Citera
2013-02-02, 18:35
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Jag kommer köra precis samma upplägg som dig under min första kur. Till och med samma prepp, om du nu bestämmer dig för North Star.

Jag önskar dig stort lycka till!

Tack!, när har du tänkt börja ?
det blir antingen north star eller LL.
MVH
Citera
2013-02-09, 17:37
Medlem
Bdforlifes avatar
Update: Som tur hade mm sista burk LL ot kvar , så hoppas bara allt går som det ska, blir att starta kur-rapport så fort man är klar med keto dieten.
MVH
Citera
2013-02-09, 18:06
Medlem
kool-g-raps avatar
Bra val med OT, den bästa orala enligt mig. Jag fick faktiskt mycket bättre resultat på 50mg OT än 40mg dboll tex. Men jag tycker att 40mg är i minsta laget tycker du ska höja till 50-60mg.

Proviron tycker jag att du ska skippa, det ger inte ett skit tycker jag. Jag märker ingen som helst skillnad på det, lägg dom pengarna på mera OT istället. Du bör även ligga på minst 500kcal+ det är din första kur så se till att växa istället för att hålla på och larva dig.

Lycka till!
Citera
2013-02-09, 18:24
Medlem
Varför valde du OT istället för Dboll eller en kombo av de båda?

Ska bli kul att följa!
Citera
2013-02-09, 18:57
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Bra val med OT, den bästa orala enligt mig. Jag fick faktiskt mycket bättre resultat på 50mg OT än 40mg dboll tex. Men jag tycker att 40mg är i minsta laget tycker du ska höja till 50-60mg.

Proviron tycker jag att du ska skippa, det ger inte ett skit tycker jag. Jag märker ingen som helst skillnad på det, lägg dom pengarna på mera OT istället. Du bör även ligga på minst 500kcal+ det är din första kur så se till att växa istället för att hålla på och larva dig.

Lycka till!

Tack! vad var det för mäke du körde på?
Proviron är för gyno bara, kommer inte köra den tsm med ot, tycker 40 mg bör duga som första kur.
mvh
Citera
2013-02-09, 19:01
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyger
Varför valde du OT istället för Dboll eller en kombo av de båda?

Ska bli kul att följa!

Hade tänkt på det ,men det är första kuren man vet aldrig om man har känslig lever eller så, valde ot för mindre bieffekter och mer stabila ökningar, och vill inte bli för mycket vattnig.
Citera
2013-02-09, 20:23
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
Tack! vad var det för mäke du körde på?
Proviron är för gyno bara, kommer inte köra den tsm med ot, tycker 40 mg bör duga som första kur.
mvh

Ok upp till dig men 40mg är rätt klent. Jag har kört på både lionlab och vikingstores egna, båda fungerade bra.
Citera
2013-02-10, 16:32
Medlem
Någon som testat North stars ot?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem