• 1
  • 2
2013-02-04, 16:25
Medlem
doe0001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schtinad
Går inte att säga, allting är individuellt. Vissa får leversvikt första kuren, andra får aldrig några problem.
Var är källan på friska människor som får leversvikt på säg en 40/50 med win?
Hur många är dessa vissa? 1 på 10 000? 1 på 10 000 000? En frisk människa får inte leversvikt av lite orala. Så var det bra med det
Citera
2013-02-04, 18:04
Medlem
Schtinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doe0001
Var är källan på friska människor som får leversvikt på säg en 40/50 med win?
Hur många är dessa vissa? 1 på 10 000? 1 på 10 000 000? En frisk människa får inte leversvikt av lite orala. Så var det bra med det

https://www.flashback.org/t1771505

Det där var med OT som är mildare för levern än winnar.
Så var det bra med det, tack och hej.
Citera
2013-02-05, 11:33
Medlem
doe0001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schtinad
https://www.flashback.org/t1771505

Det där var med OT som är mildare för levern än winnar.
Så var det bra med det, tack och hej.

Vet ej varför jag svarar på ditt uppenbart sinnesslöa inlägg men men..
Och vad bevisar du med det? Var det en källa, är du 12 år gammal?
Känner du till hans tidigare sjukdomshistorik eller hur mycket killen tryckt i sina dar?
Om man inte vet något är det bättre att hålla käften. Du kanske ska tänka på det i framtiden, bara ett råd.
Citera
2013-02-05, 17:30
Medlem
Schtinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doe0001
Vet ej varför jag svarar på ditt uppenbart sinnesslöa inlägg men men..
Och vad bevisar du med det? Var det en källa, är du 12 år gammal?
Känner du till hans tidigare sjukdomshistorik eller hur mycket killen tryckt i sina dar?
Om man inte vet något är det bättre att hålla käften. Du kanske ska tänka på det i framtiden, bara ett råd.

Okej Mr.Flashback jag sa aldrig att det kommer hända honom, jag sa att det kan hända honom för att understryka att det inte går att säga hur mycket stryk hans lever kommer ta.
Så om det är någon som ska hålla käften är det du, för jag antar att du är en utav betahanarna i ledet som ingen respekterar i verkligheten så du måste sitta på flashback och tjafsa för där ser ingen hur patetisk du är

För övrigt står det i rapporten att det var hans första kur
Citera
2013-02-05, 17:33
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Pacifier
Jag ser att det är väldigt delade meningar med Win som första kur! Har läst lite om Anavar, men undrar vilket märke ni då skulle föredra på Anavar?
Testo och dbollar vill jag helst inte ha som första kur då jag inte söker efter att få så väldans mycket massa utan mest styrka
OT är vad du är ute efter.
Citera
2013-02-07, 10:39
Medlem
Tack för svaren! Jag är helt med på att levern KAN ta skada men jag tror inte att det lär hända mig, jag funderar mer och mer på att ta en Anavar kur istället på 20mg ed! Har ni något märke ni skulle rekommendera ?

En fråga som jag helst också skulle vilja få svar på är om man kan konditions träna under kuren utan risk för oxhjärta? Jag älskar nämligen att simma och springa när jag deffar och skulle gärna vilja vet om det finns stor risk för att något ska gå fel
Citera
2013-02-07, 12:46
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-Pacifier
Tack för svaren! Jag är helt med på att levern KAN ta skada men jag tror inte att det lär hända mig, jag funderar mer och mer på att ta en Anavar kur istället på 20mg ed! Har ni något märke ni skulle rekommendera ?

En fråga som jag helst också skulle vilja få svar på är om man kan konditions träna under kuren utan risk för oxhjärta? Jag älskar nämligen att simma och springa när jag deffar och skulle gärna vilja vet om det finns stor risk för att något ska gå fel
Anavar 20mg kommer förstöra mer än hjälpa. Ska du köra så fjolla iaf inte. Kör en vanlig testokur och se om det är något för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in